Oldalak

2007. december 23., vasárnap

Karácsonyi feeling

Reggel szörnyű hasfájásra ébredtem. Ez a nap is jól kezdődik, gondoltam. A tegnapi napomra gondoltam, ami tényleg jól eltelt. Barimmal elmentünk délután vásárolni a Tesco-ba. ^^ Ahogy kinnt sétáltunk elkezdett hullani a hó, ami igazából nem is olyan hó volt, hanem sokkal inkább apró jégdarabok, amik csodálatosan csillogtak a karácsonyi fenyőfák között. Igazi karácsonyi feeling-je volt az egésznek, úgy éreztem magam, mintha valóban meseországban járnék. Kézen fogva a Szerelmemmel, a karácsonyi forgatagban. Sok ember jött és ment. Még az utolsó bevásárlásokat intézték (legalábbis ezt feltételeztem) karácsonyra. Elvégre mi is azt tettük. Anyunak egy Palmolive krémtusfürdőt (aloe vera-sat) és egy szappant vettem (szintén ilyen illatban). Apunak pedig a szokásos DVD-t, ebben az évben az Underworld-öt kapja majd. Remélem, hogy örülni fog neki. Láttam egy jónak ígérkező könyvet Melltartó és seprűnyél címmel. Szerelmem családjának is bevásároltunk. Összefutottunk Barim Apukájával és Húgicájával, így nem kellett a buszra várnunk, hanem kocsival mentünk haza. :)
Otthon Barim Húgijával megnéztük a Rontás című (szintén bevásárló körútunkon vettük), japán horror filmet. Eddig négy ilyen műfajú filmet láttam, szerintem ez volt a második legjobb. Az első a Re-cycle, minden szempontból ez viszi a pálmát. A Rontás jó volt egészen a feléig, onnantól fordult a kocka, s a horrort lassan átforgatták inkább drámába, így a vége se lett az a kemény, szembeszállunk a szörnyekkel, hanem inkább az a belenyugszunk, hogy igenis vannak szellemek című történet.
Ma este átjött Démon is. Fennt volt pesten, így meglátogatott, kedves tőle. ^^
Hát... A hasfájásom végül is nap végére szerencsére elmúlt. A fogam sem fáj már annyira (gyökérkezelik), így viszonylag egészségesen és boldogan nézek a holnapi nap elébe, amikor is itt a karácsony. ^_^ Sütögetni fogok, meg fát dísziteni, ajándékokat becsomagolni, jó lesz... Hiányzott már.
Boldog Karácsonyt kívánok Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: