Oldalak

2008. január 10., csütörtök

Újdonságok ^^


http://youtube.com/watch?v=HaFhUvL_C1s
Egyik kedvenc Utena-s klippem. ^^ Tessék szépen megnézni. :)
A napjaim... Mostanában eltelnek. Ma végre nem voltam annyira fáradt és sikerült értelmes dolgokat is csinálnom a gép előtt való üldögélés helyett. Átmásoltam a hiányzó részeket az Élelmiszer füzimbe és kivágtam az angyalkák "alkatrészeit", ha minden jól megy, akkor hétvégén meg is "szerkesztem" őket. :)
Ezenkívül pedig töltöttem zenéket (új kedvencek: Tarja Turunen, Good Charlotte, Apocalyptica, Offspring). Tudom, ezeréves együttes az összes, de én még csak most kezdem megkedvelni őket. Főleg Tarja tetszik.
<--- Nyo, meg ez itt. *_* Gyönyörű szép! Krad! *___* Éljen az összes szőke bishi, köztük az én Drága Szerelmem is! ^.^ Aztán... Kerestem honlapokat és találtam egész jókat. Például ilyen pólós boltot, amibe teljesen belehabarodtam. Egyből rendeltem is egy pólót (Anyu?!), meg még filozóm, hogy vegyek e egy olyan testápolót is. (Lásd: http://athina.hu/index.php
) Remélem, hogy az XL-es elég nagy lesz nekem. xD
Nyo, most megyek csicsizni. @_@ Tökre kifáradok ebben az egésznapos semmittevésben. :D
Oyasumi nasai Minna! ^.^

Nincsenek megjegyzések: