Oldalak

2008. január 30., szerda

IKEA honlap nézelődés + Ragnarok szerver ^^

Nya szóval, mivel ezen a héten végig betegállományban vagyok, ezért van időm nézelődni. Újonnan a lakberendezésre kaptam rá, ezért ma reggel az IKEA-n nézelődtem. Találtam is egy irtó cuki asztali lámpát. Naná, hogy a gyerek cuccoknál. xD Olyan izésség, hogy a felnőtteknek már nem gyártanak cuki cuccokat. T_T Úgy látszik, hogy a felnőttek már csak besüppedve, feketén-fehéren tudnak élni. Legalábbis így állítják be őket. Ezért adnak nekik olyan cuccokat, amik nem aranyosak és egyáltalán... Olyan komor az egész. Nem tetszik. Így aztán a gyerekcuccok között nézelődők! Igen, csak azért is! :D Például ráakadtam arra, amit Serena is írt a blogjában, egy leveles, falhoz rögzíthetős izére, amilyen Totoronak is volt. Erről jut eszembe, hogy tegnap megnéztük Anyuval a Totorot DVD-n. :D Tetszett neki, pedig általában nem szereti az ilyen "animés" filmeket. Azt mondta, hogy ez volt a legjobb, azok közül, amit eddig látott. Vidám, az tény. Én is szeretem.
Skelli pedig mostanában azon ügyködik, hogy Ragnarok szerót csináljon egy haverjával. Ami valószínűleg sikerülni is fog, legalábbis nagyon úgy néz ki. Már van hozzá fórumunk is: http://liebero.8.forumer.com/. Szóval tessék nézelődni rajta, habár egyenlőre nincs túl sok nézelődni való. Én pedig azt a feladatot kaptam, hogy készítsek bannert, meg egyebeket hozzá, szóval majd irány ragnis képeket nézegetni, és készítgetni a cucclikat. ^^ Amúgy a szerver neve Liebe RO=(kimondva) Libero xD, tök vicces. :) Amúgy a liebe (annak, aki nem tudná) szeretetet, szerelmet jelent németül.
Ma pedig megyek délután négy körül a békás micimacikért, meg a tehenesért a Fruzsinak. Állati aranyosak! Most rakok be ide képet a békásról, kettőt vettem, egy Serenáé lesz, a másik pedig az enyim. :)
Mostanában pedig a Laura című könyvnek az első kötetét olvasom, egyenlőre meglehetősen uncsi, de Anyu szerint később izgalmasabb lesz. Hát remélem is, mert ebben az életben már harmadszor futok neki, hogy elolvassam. xD
Holnap pedig érkezik az L figum! *_* Már alig várom! Nya, ennyit belőlem mára... xD

Cukiság az IKEA gyerekrészlegéről!

Egy Siroma a Ragnarok című játékból!

A Békuci Micimaci kombó! :D

Nincsenek megjegyzések: