Oldalak

2008. január 8., kedd

Apró örömök az életben :)


Újra itt vannak a hétköznapok. -.- Munka, suli (ami mellesleg nem megy sajna túl jól ˇ_ˇ). De azért igyekszem minden napomba egy kis örömöt csempészni. :) Például az elmúlt napokat Kicsimmel töltöttem, aminek nagyon örülök, mert nagyon hiányzik, amikor nincs velem. :'(
Aztááán... Lássuk csak. A Zserbó mit sem változott, amíg távol voltunk, legfeljebb annyiban, hogy az első napon halálra untuk magunkat. Nem csak mi, mindenki. :D
Aztán délután fogtam magam és egy kellemes séta után átbaktattam a Kreatív, hobbi boltba, ami a Westendben van. Sikerült vennem három szép filc anyagot, égethető gyurmát (rózsaszínt!) és egy angyalkás szalvétagyűrűt, amit majd nekem kell elkészítenem, mert csak az anyagok vannak meg hozzá. Láttam vászontáskát, olyat, amilyet akarok majd. Csak ahhoz sok minden kell, hogy eltudjam készíteni: textilfesték, filc anyag, meg ilyesmik. :) De majd hamarosan. Azon filóztam, hogy mit kellene Szerelmemnek 3 éves évfordulónkra (február 5.-én lesz), majd Valentin-napra adni. Arra gondoltam, hogy valami olyan dolog kell, amit azután majd Együtt űzhetünk. Szóval szerintem vmilyen kártya cucc lesz belőle, ha meg nem, akkor nyem. :D Ezenkívül készítek még neki valami kreatívat.
A fenti anime címe Pretty Cure!, ezt szeretném majd most megnézni. ^^ De még csak az első részt töltöm. ˇ_ˇ
Délután pedig suli.... @_@

Nincsenek megjegyzések: