Oldalak

2008. január 15., kedd

Dobostortatető ^____^


A mai és a tegnapi napom... Nos, mit ne mondjak, nem panaszkodom, mert elég izgalmas volt. Hát még a holnap, meg a csütörtök milyen izgi lesz (félévi bizi).
Tegnap a cukiban kis burgonyákat (ismertebb nevén: marcipán burgonya) burkoltam be marcipánnal, aztán pedig belehömpölygettem őket kakaóba. Meg nyomkodtam fehér csokiból ilyen kis virág, meg lóhere mintákat. Aztán délután hazajövve, készítettem egy honlapot (http://ichichan.gportal.hu) és kiégethető gyurmákból apró Boldogság poringokat (kép hamarosan!).
Aztán ma csokis mignon-t kentem és tettem rá a tetejét. :) Meg mignon-t díszítettem, szóval mignon-os napom volt. ^^ Meg kissé rossz kedvem is van ma, de nem tudom, hogy pontosan miért is. A mai napon a cukiban a tanulók dobostortatetőket tanultak áthúzni és annyit ehettem, amennyi belém fért. :D Imádom a dobostortatetőket. Kis koromban mindig leszidást kaptam, amiért megvetettem a dobostortát, aztán pedig csak a tetőt ettem le róla. :D
Ja, meg átvettem a pólómat is. Holnap már abba megyek iskolába! ^^
A suliban pedig egyre kevesebben vagyunk. :'(

Nincsenek megjegyzések: