Oldalak

2008. január 5., szombat

Még egy jó hír Januárra :)



Ma olvastam a Mangattack honlapján (aki nem tudná ---> http://www.mangattack.hu), hogy a Dramacon 3. kötete már január vége előtt ki fog jönni Magyarországon is. *_*
ÁÁÁ!!! Ennél jobb hírt el sem tudtam volna képzelni, így január első hetére. Most nagyon örülök neki! Remélem, hogy végül happy end lesz minden. :)
Ezenkívül meg fog jelenni a Bizenghast 3., az Éjféli Opera 3. (befejező) és a Star Trek 2. kötete is. :) A Bizenghast-nak meg az Éjféli Operá-nak szintén örülök. ^^
Ééééééssss... *dobpergés* Elkészült Serena hangulat poringja. ^^ Szóval most ennek is örülhetek. Tök kawaii lett, este rakok fel róla képet is. :)
Viszont a sulitól megint paráznom kell... Ugyanis igazságtalan. Gazdaságtanból egyes lett a számolásos dogám, amit mellesleg későn írtunk meg ahhoz, hogy javíthassak. S azt mondta, hogy akinek ez egyes lesz (attól függetlenül, hogy van mellette egy hármasom) az megbukik. Szóval most filózhatok, hogy mi lesz. Csak bízom a tanárnő jólelkűségében... ^^" Élelmiszerből viszont 3-ra zártak le, angolból pedig 4-re. ^^ Weeee ^^ Egész jó... Év végén jobb lesz.
De most semmi sem ronthatja el a kedvem. A Szerelmem egész éjjel itt csicsizett mellettem, s most eszünk fini kínait (meglepi: csináltam pudingot ^^), aztán irány a kreatív, hobbi bolt, amire egész héten vártam. *_*
Hasonló jókat Nektek is! ^_^

Nincsenek megjegyzések: