Oldalak

2008. január 24., csütörtök

Pogácsa @_@

"Az élet előttem áll, és én nem látok tőle semmit."
Koji *_* Ő volt az első bishi az életemben, akit megimádtam. :D Hát nem cuki?
Különben a mai napom roppant érdekes volt. Egész nap pogácsákat rakosgattam, elöszőr az asztalra ---> tojásozás ---> sajtozás, majd pléhre rakás. Nyolckor a főnök megkért minket (mármint a tészta posztot), hogy készítsünk valami ünnepségre 4000 pogit, mindegy, hogy milyet, csak csináljuk. :D Úgy, hogy csináltuk. xD Pogácsákkal fogok álmodni. :D
Holnap pedig a Nagypapi temetése. T^T Ráadásul még a csomagom sem jött meg, ez és még ennél szörnyűbb hírek követik egymást mostanában. :S De péntek! És mehetek a Szerelmemhez csicsizni. Viszont nálunk tartják a halotti tórt és olyan feszült mindenki, hogy öröm nézni. És különben is... Hol késik a Dramacon 3 bejelentése? o.O Holnap amúgy meg fog jelenni az AS magazin és még csak meg sem tudom venni, mert nincs pénzem rá. T_T Pedig a Bolondok Aranya rajzolójával lesz benne interjú. Akajooooom! T^T
Fűűű... Már hányingerem van a sok colától. Nem is iszok többet, mert egyrészt nem fogok tudni aludni, másrészt pedig annyira rossz, és mégis iszom. :D Fogalmam sincs, mi van velem. Hülye vagyok. xD
Nyom megyek is, és nem kesergek feleslegesen tovább. :D Kéne vennem vattát, hogy ki tudjam tömni a Szerelem Szörnyimet (ez lett a neve :D), majd holnap... -.- Ja, meg Cheetos Chipset is, hogy gyarapodjak egy újabb Party macskával (Már van kettő: Szomorú vagy? Örülök!, Adj egy okot rá, hogy a barátod legyek!). Közben pedig Nana zenéket hallgatok és prüntyögök. :D
(Megj.: A többiek ma meg sem vártak, s előbb leléptek, mint én. T_T)
(Megj2.: A blogom szép tavaszi kinézetet kapott, meg a képeket is kicseréltem, ugye tetszik, ugye tetszik? *_*)

Nincsenek megjegyzések: