Oldalak

2008. január 16., szerda

Egész jó nap :D


S igeeeeeeeeeeeeeen! :D Nem buktam meg semmiből. :D Mondjuk lehetséges, hogy ez nem akkora dicsőség, mint amilyennek első hallásra látszik, de attól még tök jó, tök jó. :D Mondjuk nem is úgy volt. Csak gazdaságtanból álltam rosszul. S abból is elértem a hármast, csak kétesre álltam, szóval azt mondta a tanár, hogy most kettest ad, s ha évvégén kétesre állok, akkor a jobbat kapom meg. :D Rendes tőle~~~
Aztááán... Ma négy órát feleslegesen ültem a suliban. -.- Volt egy tesim, meg egy gazdaságim. De aztán az utolsó két óráról leléptem, mert már elegem volt az üldögélésből. (Utolsó két óra: lyukas és angol) Végül is amúgy el kell mennem orvoshoz. -.- (Úgy bírom, amikor valaki üvöltözik, hogy: Ja igen, fogamzásgátlót feliratni, értem már. :D)
Szóval jó napom volt. De nem jelent meg a Mondo. -.- Állítólag holnap már lesz! Már alig várom! *_* (Lesz benne Bleach)
Soooooooooooooooooooooooooooooooo.........

Nincsenek megjegyzések: