Oldalak

2008. január 22., kedd

Szobatakarítás ^^

Hú, a mai napom tök jó volt. ^^ Tegnap este elmentem a Szerelmemhez, hogy nála aludjak. Megnéztük a Fűrész 4-et, ami egész jó lett. (Szerintem a 2 lett a legbrutálisabb, de a 3.-at még nem láttam, és azt mondják annak, majd pénteken megnézem.) A 4. viszont hasonlított az elsőhöz, megint többre tartották a sztorit, mint a brutális jeleneteket és ez jó. :) (Viszont az a csávó, aki a csajokat megerőszakolta, szerintem marhára megérdemelte, amit kapott.)
Aztán tegnap vettem két könyvet (még karácsony előtt rendeltem őket, anno). A The World of Disgaea-t, meg a Shugo Chara első kötetét. A Disgaea-s nagyon megérte, mert tartalmazza az első részben fellelhető összes itemet, tanácsokat, stb., hogy hogyan játszunk. :) És van benne karakterleírás is (Mid Boss a király... *_*), szóval nagyon szuper. A Shugo Chara mangája pedig szebb, mint az animéje.
Tehát a mai napom. Reggel hazajöttem, bedőltem az ágyba, aludtam két órát, aztán elindultam a suliba. Naná, hogy ofő nem volt bennt, tehát húzás haza. S Ragniztam. ^^ Csináltam egy thief-et, ami elég durvi, pedig még csak 16-os szintű. Majd ma este felhúzom valami nagyobb szintre (Szerelmem segítségével ^^).
Aztán kitakarítottam a szobámat végree... @_@ Csupa nyusziszőr volt már... >...<
Meg varrtaaaaaaaaam! ^^ Skellinek Valentin-napra, meg 3 éves évfordulónkra. Bizony. Most lesz február 5.-én, tök jó. *_* Azt nem árulom el, hogy mit varrtam. Mert még a végén megtudja, de majd utána felrakom ide is. :)
S láttam egy annyira szép Anita King (ROD) figurát. *_* Úgy szeretném... Filozom, hogy megvegyem e. :S Kép alul. Annyira aranyos, ahogy azt a békát fogja. :D (Lehet, hogy elkezdek ROD-ot nézni.) Tegnap volt Bleach! *_* Ugyan nem tudtam megnézni, de felvettük videóra, szóval majd utólag megejtem. :) De láttam belőle, s szerintem tök jó lett a szinkronja. Legalábbis sokkal jobb magyarul nézni, elvégre magyar vagyok, vagy mi fene.
Szóval most heppiség van. S ureshii~~~ S megy ragnizni. ^^

Nincsenek megjegyzések: