Oldalak

2008. január 29., kedd

Truman-show

Ma délelőtt megnéztem a Truman-show-t, Jim Carrey főszereplésével. Ez egy nagyszerű film! Mármint olyan szempontból, hogy bemutatja, hogy a média tárgyakként kezeli az embereket, és nem számítanak neki az emberi érzések, csak az, hogy a szenzáció és a nézettség meg legyen. Kicsit Isten is eszembe jutott erről a filmről. A rendező olyan volt, mint Isten. Legalábbis nekem ez jutott eszembe arról, ahogyan a végén Truman-nal beszélget. Meg aztán úgy irányította az egész show-t, mint Isten a Földet és az embereket. Egy szó, mint száz, nekem tetszett, csak későn kapcsoltam át. És így csak a felétől nézhettem. :'(
Más: Tegnap végül is nem bírtam magammal, és megrendeltem azt az L figurát. xD Valaki fogjon le... Gyűjtenem kell áprilisra, mert AnimeCon lesz és megjelenik majd egy csomó új manga. *-* Például a Mangattack ígért három új kötetet, két japán alkotó munkáját és egy koreaiét. :) Kíváncsi leszek, hogy a japán alkotoktól mit fognak kiadni. :D Aztán egészen biztosan megjelenik az Árnybíró 9. kötete és a Kenshin 2. kötete, meg talán a 3. is. Aztán lássuk csak... Talán Borsmenta 2 és talán Bolondok Aranya 2 ... még egy csomó mindent nem vettem meg. :S No, de majd áprilisban. Most már márciustól nem költök semmire.
Még egy nagyszerű hír. Dramacon 3 megjelenik január 28.-án, és ez azt jelenti, hogy ezen a héten már kapható lesz a boltokban! *-* Annyira szép... Mert bele lehet nézni a http://mangattack.hu-n és Matt azt írja SMS-ben Christie-nek, hogy: "Megérkeztél már? Látni akarlak!", s Christie persze rohan hozzá... És itt... Itt nincs tovább. :D
Na, szóval jó napoknak és hónapoknak nézünk elébe, legalábbis nagyon remélem. ^^

Nincsenek megjegyzések: