Oldalak

2008. február 6., szerda

I need you too, sing... Sing for me my love...

Még van fél órám mielőtt indulnom kellene a gyakorlatra, szóval gondoltam írok egy rövidke bejegyzést.
A tegnapi hétfőm szörnyű volt. -.- Minden kezdődött azzal, hogy háromnegyed 5-kor nem találtam a mobiltelefonomat. Égre földre kerestem, felemeltem a paplanokat, a pokrócomat, mindent és végül is megtaláltam... A takarómba csavarodva. -.- Aztán elbóbiskoltam még negyed órára és keltem föl. A munka egész jól telt. Reggel muffincsomagolás volt, majd manduláztam egy kis mandulás nugátcsúcsot, aztán pedig kókuszroládokat kenegettem egész nap. A kenegetés állítólag egyre jobban megy, legalábbis a néni, akivel voltam, ezt mondta. ^_^" Júj, és jött egy japán csajszi tanulni hozzánk, de valamiért senki nem értette, hogy én miért vagyok úgy oda ettől a hírtől. :D
Ezek után elindultam a bankba, meg a postára, hogy befizessek pár dolgot, de a postán annyian voltak, hogy nem bírtam bemenni. -.-
Ezek után elindultam a Szugló utcába, ami Zuglóban van. Elég sokáig bandukoltam... Aztán végre megtaláltam és megvettem a Fruzsinak a mangákat, meg a képregényeket (Anita Blake képregény 1-2, Witchblade 4, Passion (shounen ai) 4, és egy Loveless 7 magamnak - megj.: gyönyörű a rajzolása, az anime sem volt semmi, de a manga ezerszer túl tesz rajta). Oké, indulás vissza, hogy elérjem az öt órási volán buszt. Odaértem 16:57-re. Oké. Jobbra át. Könyvesbolt... *.* Dramacon 3!!! Weeeeeeee~~~ Végre egy jó hír. :D Bementem full elkápráztatva: "Dramacon 3... megjelent?" Kérdezem az eladó férfit, erre ő: "Persze, van Bizenghast és Éjféli Opera 3 is.", majd a kezembe adta a Dramacon 3-at. Bele se néztem, csak annyit mondtam, hogy: "Akkor ezt kérném." Szóval most csóró vagyok. Na igen, de legalább boldog csóró. xD S két kezembe fogva a mangát már mentem is tovább a volánbusz felé. Kettő is volt. De egyikre sem fértem fel. T_T Mióta sztrájkolnak a vonatok, ez van. -.-
Aztán este megnéztük a Fruzsival a Bleach-et, én pedig olvastam Dramacon 3-at, Szerelmem elaludt. ^^" Dramacon 3!!! Csodálatos!!! Matt és Christie végre összejöttek, habár nem volt valami felhőtlen az egymásra találás. Bár ez a kötet inkább Bethany-ról és az Anyukájáról szólt. Az már szinte evidens volt, hogy azok ketten összejönnek. :) De nagyon humoros lett (főleg az elején jókat lehet rajta nevetni), meg persze dráma is van benne épp elég. ^^
S csütörtöktől az Animaxon lesz Death Note... oO Magyarul!!! Megkértem a Fruzsit, hogy vegye fel nekem. Kíváncsi leszek rá. ^^
Most pedig mindjárt indulnom kell. Ez se dob fel kellően. -.- Húsvétra kértem Anyutól a három darab könyvet az Arany iránytűről. oO Szóval meglesz az első is, és tudom végre olvasni. ^^
Kissé nyomott hangulat, de 3 évesek vagyunk a Szerelmemmel ma, ráadásul a kép is színes, szóval... Be happy! =^.^=

Nincsenek megjegyzések: