Oldalak

2008. február 12., kedd

Kipihenten, zsíroskenyeret majszolva ^^

Újra itt! ^^
Képzeljétek, van egy házi hollónk! Két napja beköltözött a fenyőfa árnyékába egy törött szárnyú, fekete holló. Mi pedig adunk neki szalonnát, sajtot és még diót is. ^^ Csak féltjük a macskáktól, meg a kutyától. -.- Néha lejön és nézelődik, de aztán visszaugrál a fára, irtó cuki, csak az a baj, hogy nem tudjuk mi lesz vele.
Az utóbbi napokban vagy Szerelmemmel voltam, vagy pedig úgy, mint tegnap aludtam... -.- Tegnap hat órakor lefeküdtem és egyszerűen nem bírtam felébredni, hiába küzdöttem az álmosság ellen, egyszerűen csak úgy elnyomott. Fel sem keltem reggel 05:25-ig, amikor is elindultam dolgozni. ^^
Na, csak ennyi, mostanában nem történik semmi igazán érdekes. ^^"
A Szerelmemmel mostanában nagyon jól elvagyunk, aminek viszont nagyon örülök. ^_^
Nyo, megyek csicsizni~~~

Nincsenek megjegyzések: