Oldalak

2008. február 6., szerda

Szerda csak így egyszerűen ^^"

Igen, igen. Még mindig CCS lázban égek, megkéne már nézni az animét is, a csudába, hogy 70 részes, miért nem lehet csak 13?!? Jó, ahhoz talán túl hosszú a sztori, de azért jó lenne. :) Sajna nincs időm ilyen hosszú sorozatokra. :D
Reggel a mobilom csörgésére ébredtem. Tökre meglepődtem, hogy már 5 óra 15 van... ^^" Úgy szerettem volna még csicsizni egy kicsit. ^^"
De a nap egészen jól telt. Elöszőr ugyan nem akartak befogadni a mingon poszton, de aztán végül mégis oda kerültem. De végülis oly mindegy volt, mert napvégére mindenki odagyűlt és együtt töltöttük a kókuszroládokat. Az a legjobb, amikor együtt van a nagy csapat. ^^
Aztán Vivivel elmentünk a SakuraZaka-ba és a Vivi vett egy Shakugan no Shana-s wallscroll-t, egy Tsubasa kulcstartót, és egy Naruto-s shurikent, ami tök éles. o.O Szóval a pasas meg is kérdezte, hogy mire akarja használni. Aztán én következtem, vettem egy Loveless táskadíszt és két CCS kitűzőt. Csak egyet akartam, de annyira szépek voltak... ^^"
Majd elindultam nyuszikaját venni, csak beugrott egy kis bökkenő. A bolt nem volt nyitva. o.O Szóval majd holnap kell visszamennem, de még elkéne ugranom a könyvekért is a Bookline-ba. De azért vettem Domcsinak egy csomag szénát és még van mézes magja is, más nincs, szóval dobálja a tálját rendesen. Hiába, még se magyarázhatom el neki, hogy: "Dominó, most csórók vagyunk. Amint lesz pénzünk, veszünk Neked kaját." :D Majd este kap zöldséget, megy gyümit. ^^
Szóval ma egész jó napom volt, ráadásul holnap megjelenik a Death Note-s MONDO. *_* Kár, hogy nem suliban leszek, így majd csak délután tudom majd elolvasni. ^^
Nyo, most megyek fürdeni, meg Szerelmemmel beszélgetni. ^^ Pápá~~~

Nincsenek megjegyzések: