Oldalak

2008. február 25., hétfő

Szoknya és nadrág xD

Tök jó! Van saját emósom! :D Nézzétek meg! xD (Link a lap alján.) Na jó, nekem valójában semmi gondom nincs az emósokkal, de ma rám jött a partimacska-kór. xD Bunkó és köcsög vagyok mindenkivel. Viszont van egy új kedvencem... a Code Geass. Van mind a 25 részhez felirat, holnap el is kezdem nézni. ^^ Ez a csajszi is abból van... És nagyon tetszik! *.*
Tegnap délután elmentünk a Ferivel, meg Takival és Oldernnel moziba megnézni a Sweeney Todd - A Fleet Street démoni borbélyát. Nekem nagyon tetszett, a többieknek is. Lehet, hogy én meg is fogom nézni még egyszer. ^^ Bár az első véres jelenetnél felfordult a gyomrom, de a végére már megszoktam. xD Különben szerintem beváltotta a hozzá fűzött reményeimet. Majdnem ilyesmire számítottam. Azért volt pár rész, amitől már szenvedtem, annyira fájt. Meg különben a film háromnegyedét át lehetett röhögni, próbálták viccesen és modernen megoldani. És az is lett, persze nem maradhattak ki a komolyabb, drámai jelenetek sem.
Aztááánnn... Újra itt a tavasz! ^^ Vagyis valami olyasmi. Legalábbis örülök, hogy már nincs olyan hideg... Csak ne is jöjjön vissza... -.- Mert itt a szoknyás időszak és tök jó, régen nem jártam már szoknyában. ^^ S most tök jól éreztem magam benne (ugyanis tegnap abban voltam ^^"). Csak azt nem bírtam, amikor egyedül kellett a sötétben haza bandukolnom. ^^"
Nyo, megyek csicsizni, mert megint csak baromságokat írok. :D
Link: http://www.mindistortion.tv/pocketemo/?data=8-2-11-3-0-1-0-0-1&name=George

Nincsenek megjegyzések: