Oldalak

2008. február 18., hétfő

Torta ^^

A mai napom tök jó volt! ^^ Végre szintet léptem, és átraktak a migon-ról a tortára. Tök jól éreztem ott magam. Pedig mindenki azt szokta mondani, hogy a torta így, a torta úgy, mindenki őket utálja a legjobban. De ha az ember nem csinál semmi rosszat, hanem csak végzi normálisan a dolgát, akkor ők is normálisak tudnak lenni. Ráadásul mikor eljöttünk, azt mondták ránk, hogy ügyesek voltunk. ^^ Végre egy hely, ahol minket is (Barinőmmel) megbecsülnek. ^^ Hogy miket csináltam? Hát Gerbeaud krémet, Mogyorós Trüffelkrémet és Eszterházy tetejét húzigáltam késsel, tudniillik attól lesz olyan szép mintája. :)
Amikor hazajöttem, akkor játszottam és megnéztem egy Suzumiya Haruhi részt, meg három Paradise Kiss-t részt, ami most jobban tetszik, szóval azt fogom folytatni. Csak már előre félek a szomorú végétől. Nem akarom, hogy George és Yukari elváljanak, annyira szép pár. T^T Szóval már jó előre rettegek... T_T Én nem akarok megint sírni! Pedig amilyen bőgőmasina vagyok, tuti elfogom megint bőgni magam a végén. xD
Nya szóval. Most pedig várom a Ferit. ^^ Jön ide hozzám csicsizni, tök jó lesz. ^^ Ma sem csináltam semmi értelmeset. Egyszerűen nem tudok olyankor, amikor dolgozom, túlságosan elfáradok, csak tudnám miben... -.-

Nincsenek megjegyzések: