Oldalak

2008. február 17., vasárnap

Vasárnap ^^

Hú, a hetem... Katasztrofális volt! Általában annyi szabadidőm van, hogy egy csomó mindent tudok csinálni, de akkor érdekes módon soha nem akarok semmit csinálni. Most meg, amikor akartam volna, természetesen le sem tudtam ülni a gép elé megcsinálni. Ugyanis Serenával kitaláltuk, hogy akarunk készíteni egy író-rajzolói klubbot, ahol az írok, vagy a rajzolók kereshetnek maguknak rajzolót vagy írót. xD Jól megmondtam, remélem mindenki érti. :D Mindenesetre a design már megvan (Tenjho Tenge-s lesz), meg a fórumot is megcsináltam tegnap (http://drawrite.forumer.com). Szóval hétfőn annyira elfáradtam, hogy alig bírtam felkelni, aztán kedden... Kedden már nem is tudom mi volt... A többi napon meg tanulnom kellett. -.- A Valentin nap viszont jó volt, Szerelmemmel töltöttem, és kaptam tőle jó kis fülhallgatót, mert az enyém már gagyi volt. :S Meg megkaptam tőle a Bújj, bújj szellem 2. részét, amit tegnap félig-meddig meg is néztünk. ^^ Tőlem egy lóherés mobiltartót kapott ajándékba. ^^
Aztán pénteken bementem az Interspar-ba vásárolgatni és megjelent a kindernek ez az új (Magic Sport 2) kiadása, úgyhogy most olyat szeretnék, csak irtó nehéz lehet egy olyat kifogni, pláne így, hogy még a parti macskákkal sincsen szerencsém. T_T
Aztán most éppen arra készülök, hogy kitöltsem a MAT jelentkezési lapját, mert egyszer már kitöltöttem, de visszadobták, mert állítólag rossz volt. T_T Csak nem tudom, hogy melyik nevemet írjam rá, az Alice-t, vagy az IchiGo-t? :S Ez a többnevűség hátránya. :D
Nyo, megyek haza, aztán majd eszek fini krumplisalit. ^^

Nincsenek megjegyzések: