Oldalak

2008. március 18., kedd

Húsvét ^^

Furcsa, nem tudtam címet adni a bejegyzésemnek. ^^" Biztos a fáradtság teszi, mostanában nagyon fáradt vagyok. Tegnap már nyolckor lefeküdtem aludni, ma reggel pedig, amikor nyolckor hazajöttem ismét bedőltem az ágyba. Egyszerűen nem bírok ébren maradni, vagy ha bírok is, akkor rossz kedvem van. Ez a hátránya a 05:25-ös kelésnek. ^^" Ráadásul csak két nap szünetet adtak (bőkezűek voltak), szóval arra sincs esélyem, hogy a szünetben kipihenhessem magam. Azaz lenne, csak annyi tanulnivalót sóztak a nyakamba, hogy nem, hogy 2 nap alatt, de még 2 hét alatt sem lehetne megtanulni. Nem tudom, hogy mit fogok csinálni. Nyo, majd valahogy... Elvégre eddig is ment.
Amúgy nem sokára itt a Húsvét, aminek tökre örülök. ^^ Nem csak azért, mert ajándékok, meg hasonlók. Hanem azért is, mert nyusssziii~~~ meg minden. ^^ És rájöttem, hogy a Húsvétba nem a húsvér ajándékok a legjobbak, hanem a töltött tojááás. *.* Amire minden évben várok, és irtózatosan finom, a Milkás töltött tojás, a vanílliás. ^^ Nagyon édes, de egy évben egyszer megtudnék belőle enni egy csomót. :D No meg a tojásfetés. ^^ Az a másik kedvencem az egészben, kiskoromban rengeteg szép tojást festettem.
Egyébként azon filozóm, hogy mit adjak a Szerelmemnek Húsvétra. ^^ Minek örülne jobban, egy nagy ajándéknak, vagy két kicsinek. Szerintem a két kicsit fogja kapni, csak azzal az a baj, hogy az egyik nem fog Húsvétra elkészülni. T_T De majd igyekszem. ^.^
Most pedig indulok gyakorlatra... S nem tanultam semmit... @_@ Ajjaja... :D

Pucca-s tatyó! *.* Most erre vagyok rákattanva. -.-


Nincsenek megjegyzések: