Oldalak

2008. április 25., péntek

ABJD/BJD

És igen, az új szenvedélyemről beszélek, mégpedig a Ball Jointed Doll-ról. :) Ezek olyan babák, melyek gömbös szerkezetűek, magyarul lehet mozgatni a karjukat, lábukat, derekukat, fejüket és különböző pózokba állíthatóak be ezáltal. Arcuk az animéket idézi. És szerintem egyszerűen gyönyörűek. *.* Ne kérdezzétek, hogy hogyan akadok mindig, mindig és mindig új költenivalóra, mert fogalmam sincs. Engem valahogy megtalálnak ezek a dolgok. :D Persze nem azt mondom, hogy most rögtön venni fogok egy 40000 Ft-os babát, mert a babákat már kislánykoromban sem szerettem. Még minden lány babázott, addig én a kis múzós tehenemet tologattam. XD Mindig is az állatok érdekeltek jobban... :P
Ami vicces, hogy amióta elkezdtem fogyózni szinte minden ellenem fordult. Akartam venni ilyen spinner-t, hogy tudjak min edzeni, vagy valami. Hát ma reggel nem mondja a barátnőm, hogy nem lesz már... T_T Tudtam, hogy már múlthéten meg kellett volna vennem. ^^" Aztán ott van a kínai étterem is. Ami szintén nem támogat a fogyókúrában. Bementem és direkte rizst akartam kérni, mert, hogy az mégsem hízlal annyira, mint a krumpli. Naná, hogy nem volt rizsük. XD Máskor meg krumplijuk nincs... -.- Na ez az, ami jellemző.
Erre bánatomban úgy döntöttem, hogy én is elkezdek majd animés szobrocskákat készíteni. Holnap el is megyek venni kiégethető gyurmát hozzá. Remélem, hogy sikerül legalább egyet elkészítenem. ^^" Ja, amúgy a biztonság kedvéért vettem tőle is (http://moniee.deviantart.com/) egyet. :) Nagyon szépeket készít. Ráadásul ő a Boma pólónak az egyik tervezője is, és pólót is rendelni fogok. XD Tök jó, tök jó. ^^

Nincsenek megjegyzések: