Oldalak

2008. április 1., kedd

Rajz ^^

A mai napom egész jó volt. Bár a reggel zűrösen indult. Tegnap délután elmentünk Szerelmemmel sétálni, aztán kimentünk Barimhoz. ^^ Reggel felkeltünk rendesen, 06:10 perckor. Ekkor jött a meglepetés, fel sem kellett volna kelnünk. xD Szóval visszabújtam és aludtam még fél órát. Aztán a fél kilences busszal elindultam (mint kiderült, szintén feleslegesen). Aztán utamat az euro felé vettem és feladtam a csekket, aztán pedig benéztem a New Yorker-be és megtaláltam álmaim pólóját, amire majd a Ragnarok-os, Blacksmith-es képemet fogom felrakni/rakatni. Azt fogom AnimeCon-ra felvenni, amire már jegyünk is van. ^^ Szerencsére. Hazajövénn. Ismét elmaradt a gyakorlat. Aludtam egy keveset, aztán rajzoltam. Egész szépek lettek, csak kikéne színezni őket. T_T Szóval a mai napom egész hasznosan telt. ^^ Örülök neki. ^^
Aztán holnap megint munka... De már csak három napot kell túlélnem. xD

Nincsenek megjegyzések: