Oldalak

2008. április 23., szerda

Tervek az elkövetkező hetekre ^^"

Úgy döntöttem, hogy leírom miket is szeretnék majd csinálni és venni az elkövetkezendő hónapokban (lásd: tervek nyárra is). Így itt a hosszú és végeláthatatlan lista XD:

Mangák, amelyeket még be kell szereznem:
- Dharma antológia,
- Princess Ai: Pletykák a másik oldalról (ronda, de ettől függetlenül meg kell vennem, mert nem lenne meg a PA gyűjteményem egyik darabja ^^"),
- Angyalok menedéke 1,
- Az ördög mennyasszonya (ez csak egy kötetes, szóval...),
- A káosz kapui 1,
- NANA (a legfontosabb!),
- Death Note 1 (ez is elég fontos),
- Bizenghast 3,
- Ruróni Kensin 2-3,
- Bolondok Aranya 2.

DVD-k, amiket még be kell szereznem:
- Bújj, bújj szellem 3,
- Full Metal Alchemist 1,
- Laputa - Az égi palota,
- Porco Rosso - A mesterpilóta,
- Yesterday - Vissza a gyerekkorba,
- PomPoko - A tanukik birodalma,
- A Yamada család,
- A könyvek hercege,
- Földtenger varázslója,
- Szentjánosbogarak sírja,
- Ghibli-sorozat - üres gyűjtődoboz.

Ruhák, meg ilyesmik, amiket meg kell vennem:
Ilyenből most hálazégnek csak egy van. Méghozzá egy cipő, amit a Convers-ben néztem ki, ami világoskék és fehér báránykák vannak rajta, középen pedig egy fekete bárány. Állati édes! *.*

Események, amikre szintén gyűjtögetni kell (vagy nem):
- Darren Shan dedikál (április 27.-e, most vasárnap, el ne felejtsek vinni egy DS könyvet),
- NyáriCon (amihez szükséges: vonatjegy (kb. 2500 Ft), étel-ital, a vásárláshoz legalább 10000 Ft),
- Nyaralás Szerelmemmel (amire gyűjtögetni kell),
- Angol nyelvtanfolyam (amihez ugyan nem füllik a fogam, de Anyu fizeti, és azt mondta, hogy lekéne tennem a középfokú nyelvvizsgát -.-),
- nyári ruhákat is be kell szereznem,
- eselteg ha mennénk Takiékhoz, akkor oda sem ártana egy kis píz -.-,
- ŐsziCon (de előtte lesz a szülinapom, így az talán annyira nem vészes),
- közös sushi-zás itthon (kb. 3000 Ft, http://ilovesushi.hu).

Így hirtelen csak ennyi esemény jut eszembe, meg természetesen át kell mennem gazdaságtanból (amire most is tanulnom kéne), és stílust kell váltani. Csak elöszőr is le kell fogyni, azon már teljes gőzerővel rajta vagyok. Csak ma reggel arra a szörnyű dologra kellett felébrednem, hogy valami leszippantotta a telkártyámról az összes pénzt, és így most vennem kell abba is egy új telefonkártyát. Ajjaj, vajon mi lehetett? @_@ Majdnem zokogtam, amikor meghallottam. Ráadásul a mai reggelem amúgy sem volt fényes, mert elrontottam a pocimat és most itthon csücsülök. Egyedül is vagyok, és tök félelmetes ez az egész. T_T Plusz a Szerelmemet sem tudtam elérni egész nap. -.- Ejha, ez nem az én napom. :'(

Nincsenek megjegyzések: