Oldalak

2008. április 12., szombat

Yuppie! ^^ Tiszta újdonság~~~

S igen, megérkeztek a cuccaim, melyeket a FantasyTower-ből rendeltem. Minden nagyon szép és aranyos, csak az esernyővel vagyok bajban, mert eddig nem volt soha esernyőm. XD Szóval most percenként be-ki csukogatom. :D Meg az Ichigo figurával van annyi problémám, hogy az egyik karja hiányzik, de írtam nekik és mondták, hogy kicserélik, szóval tök jó az egész. ^^
Ráadásul ezt a képet már az újdonsült fényképezőgépemmel készítettem, amit ma vettem. ^^ Nagyon jó, és úgy örülök neki, hogy végre van saját digitális fényképezőgépem. ^^ Nagyon szép képeket készít. Már tervezgetem, hogy conon majd egy csomót fotózok. XD Mondjuk igaz, hogy fél óra volt, mire rájöttem, hogyan lehet vele fotózni. :D De elöszőr tartok ilyet a kezemben, no. :D Elolvasni a használati útmutatót? Ugyan, az tiszta luxus. :D
Ráadásul szerdán sikerült bevásárolnom a SárkányCenterben, ami ugyebár több, mint piac, szóval megvan az AnimeCon-os szerelésem. XD Tökre örülök neki, csak a magassarkúban nem tudok járni, tériszonyom van, és remeg a lábam. :P

Nincsenek megjegyzések: