Oldalak

2008. június 10., kedd

Hétvégi finomságok

A szombati nap folyamán elmentünk Barimmal megvenni az Xbox360 játékgépet. Bevallom féltem, hogy ez is olyan lesz, mint a PS2, meg a többi. Megunjuk, majd porosodik a sarokban. De így, hogy nekem nincs, s ott van rá a Viva Pinata minden héten alig fogom várni, hogy végre játszhassak vele egy kicsit. A Viva Pinata egyszerűen csodálatos. :D Egyszerűen annyira imádnivalóak az állatkák, s az életterük, hogy mindig valami újdonságot fedezek fel benne. S most elöszőr érzem úgy, hogy szívesen játszanék vele, amíg csak lehet. Imáááádooom~~~

Ma pedig hazajöttem Szerelmemtől (nem voltam dolgozni, meg suliban se) és neki álltam Lillifee muffint készíteni. Töööök fincsi lett. Ráadásul annyira szép és aranyos. S mindegyik termékhez másmilyen matricát adnak. :D Már kipróbáltam a citromtortát, a muffint, és a pudingot még ezen a héten készülök kipróbálni. :D Nagyon finom. ^^ Én még megspékeltem azzal, hogy tettem mindegyikre egy szem epret.

Nincsenek megjegyzések: