Oldalak

2008. június 19., csütörtök

Álmodom? oO

A mai és tegnapi napom csupa meglepetés. Tegnap este szomorúan, nyügösen, magányosan feküdtem le az ágyamba és egyszerűen nem tudtam elaludni. Nagyon hiányzott a Szerelmem, távol éreztem magam mindenkitől. Aztán háromnegyed 12-kor telefonhívást hallottam, Barim volt, közölte, hogy fennt van Pesten, és hogyan juthat el hozzám éjszakai buszokkal. Miután kiismertem az éjszakai buszok rejtelmeit, éjjel egy órára Ő is sikeresen ideért hozzám. Nagyon boldog voltam és boldogan aludtam el Szerelmem mellett. *.* Szóval a mai napot vele töltöttem és nagyon jól éreztük magunkat, már régen voltam ilyen boldog. ^^
Aztán amikor elindultunk (kikísértem a buszhoz, közben még a Saturn-ba is beugrottunk), kinyitottam a postaládát és mit látok? Ajánlott küldemény, nekem, az UIP DUNA FILM-től. Jesszus. Ugyan ma még nem bírtam elmenni a postára, hogy átvegyem, de holnap reggel az lesz az első dolgom. Erősen valami Spiderwick-es nyereménycsomagra gyanakszom, de aztán ki tudja. Júj, alig várom, hogy megnézhessem. :D Izgiii~~~
Rendeltem egy figurát. Már megint. T_T Ugyan a pénzem fogytán van, de legalább lesz figurám, lesz Sweeney Todd-os, limitált DVD-m. Tök jóóó lesz. ^^ Elvégre miért gyűjtögetne az ember, ha nem azért, hogy utána elköltse? XD Még egy rózsaszín cipőt is szeretnék. Gaou~~~

Nincsenek megjegyzések: