Oldalak

2008. augusztus 16., szombat

Kívánságlista



Az útóbbi napokban egyre több dolog került fel az őszi kívánságlistámra. A gondom csupán az, hogy itt van a con is,  s most fogalmam sincs, hogy mire költsek, mangákra vagy az alant látható dolgokra (mindeközben még félre is kéne raknom egy kis pénzt). Mindenesetre megrendeltem a Hello Sandybell! első két DVD-jét, mert ezt már régóta szerettem volna. Jövőhéten fizetem, s két hét múlva talán itt is lesz. :] Régen nagyon szerettem, kíváncsi vagyok, hogy most, 19 éves fejjel hogy tetszik majd. Bár szerintem ugyanúgy, mint régen. xD
Na szóval a következő dolgokat szeretném:
- őszi ruhatár, szeretnék beszerezni pár új cuccot :),
- Alice Csodaországban - Walt Disney (extra kiadás),
- Jack-es válltáska (Nightmare Before Christmas - fennt látható),
- Viva Pinata: Trouble in Paradise,
- SPORE,
- Tekken Dark Resurrection és Loco Roco (a PSP-be :D),
- 10 dolog, amit utálok benned DVD,
- Jack-es bento (Szerelmemnek lesz meglepi - még egy bento a hamarosan érkező Alice-os mellé :).
Most elég kicsi a lista. xD Viszont ezek a cuccok szép kis összeget vinnének el. :S No, majd meglátjuk, hova jutunk. ^^"

2 megjegyzés:

lillofann írta...

Szia!
Hol tudtad megrendelni a SandyBell dvdket? Köszi!
Üdv: lillofann

Unknown írta...

Hali! Én teszveszen találtam meg az első két DVD-t, a másik kettőt még kutatom. :) Üdv: IchiGo ;)