Oldalak

2008. augusztus 10., vasárnap

Általános helyzetjelentés

A szép, új, sütis blogot még meg sem említettem, amilyen önző, egoista és lusta állat vagyok, de most megteszem. A blogot ugyanis Horo-nak (a designmester :D) köszönhetem, nagy cuppanós! ^.^
Amúgy pedig összeállítottam magamnak egy szülinapi listát (nem mintha nem lennék teljes adósságban amúgy is :D), az a vicc, hogy még a karácsonyi lista is megvan jó előre:
Szülinap: Cipelő cicák a városban, Tündérek konyhája, Hello Sandybell! (összes rész), Winx, a mozifilm, vmilyen Chobopop-os cucc (nekem és Horo-nak, de psszt!).
Karácsony s egyebek: Viva Pinata: Trouble in Paradise, SPORE, s még szinte tuti lesz vmi, ami kelleni fog. :D
Más: új csoport került oldalra, érdekes linkek, melyeket érdemes megnézni. ;)

Nincsenek megjegyzések: