Oldalak

2008. augusztus 9., szombat

The World ends with you



S most szeretném bemutatni legújabb kedvencemet. Tegnap játékos napom volt, s miután a munka végének örömére (az a fránya négy hét -.-) megajándékoztam magam egy World of Warcraft Battle Chest-tel, amibe már szintén belevetettem magamat, az eredmény egy tizenkilences hunter troll, akit Cukorbabának hívok. xD
Szóval ezek után mindenképpen kell nekem egy R4DS, még akkor is ha éppen ott tartok, hogy komoly adósságokba verem magam miatta. xD Ugyanis tegnap felrakattam Barimmal a DS-re a The World ends with you című játékot. A Sqare Enix készítette (jól írtam?), erről jut eszembe, hogy most már végig kellene vinnem a Kingdom Hearts-et is. :D Emlékszem még arra a régi szép időre, amikor Barim hozta a szülinapomra és képes voltam vele napokat is eljátszani. :D No, ez a játék is ilyen. Bár véleményem szerint kissé nehéz a harc, ugyanis én nem tudok egyszerre két helyre figyelni... Márpedig kéne (vagy nem?) az alsó és felső képernyőre is, hogy ne haljon meg egyik karakterem sem. T.T -cry- Viszont totálisan belezúgtam a főszereplő srácba, annyira édes, hogy az már fáj. xD Kép mellékelve felül. :P
A játék zenéje különben nekem irtózatosan tetszik, s nem bír zavarni, hogy egyfolytában az megy. Csak a harcok idegesítenek benne... T.T (Meg az, hogy folyton meghalok. xD)

Nincsenek megjegyzések: