Oldalak

2008. szeptember 11., csütörtök

Cathy könyve

Ma kis szabadidőmben berontottam a könyvesboltba nézelődni. Elképesztő, hogy milyen régen nem voltam már könyvesboltban. ^^ Annyi jó könyvet láttam, hogy legszívesebben bevásároltam volna, csak nem volt pénzem (most sincs). T_T
De volt egy könyv, ami felkeltette az érdeklődésemet, s mindenképpen megfogom venni, íme a sztorija:

Cathy könyve
"Ha a neved nem Emma, akkor tedd le a könyvet, és senkinek sem esik bántódása!
Emma - tudom, hogy őrülten hangzik az egész.
Te (és anya) azon gondolkoztok, hová tűnhettem, és mikor jövök vissza. Ezért hagyom itt a bizonyítékokat - arra az esetre, ha történne valami, és nem kerülök elő.
Nézzetek végig mindent a könyvemben.
Hívjátok fel a számokat.
Nézzétek meg a weblapokat.
De ne beszéljetek róla senkinek, hacsak nem akartok ti is belekeveredni. Szóval ne aggódjatok. Nem lesz semmi bajom (remélhetőleg). Hé, talán egészen új életet fogok kezdeni. Az biztos, hogy a réginek már vége.
Hívjatok, puszi,
Cathy "

Irtó jó, olyan, mint egy mappa, s a belsejében van egy kinyitható rész, amiben különféle papírok vannak a bízonyítékokkal, gyönyörű illusztrációkkal, nekem ez kell. Imádom az ilyen könyveket. :D

2 megjegyzés:

Horo írta...

Én olvastam a könyvet és elég zavaros XD Sok mindent még most sme értek belőle, de a papírok tényleg jók :D

Yakaii írta...

Egyetértek, a story az jó fura és kb nem látom értelmét, de érdekes nézegetni a képeket, irkálmányokat, amiket a könyvben is említenek.