Oldalak

2008. december 28., vasárnap

Csivava >.< Szobacirkálóm lesz, szobacirkálóm lesz... :D



Miután letöltöttem egy játékot DS-re (cím: Hanadeka - Animal Paradise), s megláttam benne a csivavát, meg a képeket, azonnal rádöbbentem, hogy nekem egy csivava kell. Nem yorki, nem westie, hanem egy csivava. Annyira beleőrültem a dologba, hogy azonnal egy csomó képet töltöttem le, meg ilyesmi. S ki is találtam, hogy az új lakásomba (ha elköltözök jövőre) egy csivava-t (szobacirkálót) fogok venni. S ő lesz az én drága csivavám, aki velem fog aludni, egy tányérból eszünk majd, már alig várom. xD
Azonkívül kitaláltam (végre xD), hogy milyen telót szeretnék Húsvétra. Egy Nokia D7500 Supernova-t. Gyönyörű. T_T Egyetlen hátul ütője a dolognak, hogy 33000 forint. T_______T De sebaj, megszerezzük, s a többi cuccot is amit beterveztem. Januártól keményen fogok dolgozni. Ígérem. A csivavámért.

Nincsenek megjegyzések: