Oldalak

2008. december 8., hétfő

Muffin pillecukorkával


Elhatároztam, hogy ezentúl értelmes, blogszerű bejegyzéseket fogok ide írni. S ma, amikor elmentem a könyvtárba és megláttam ezt a könyvet, elöszőr nem akartam kivenni, hiszen annyi muffinos könyvet láttam már. De amikor belelapoztam, s megláttam a Muffin pillecukorkával-t, azonnal beleszerettem. Szóval elhoztam, s olvasom. S gondoltam, hogy ezt a receptet nektek is ki kell próbálnotok, én biztosan ki fogom. :)

Muffin pillecukorkával

Hozzávalók (12 darabhoz):

10 dkg vaj
15 dkg teljes kiőrlésű liszt
10 dkg finoliszt
1 csomag sütőpor
késhegynyi szódabikarbóna
csipetnyi só
fél kávéskanál fahéj
2 tojás
15 dkg cukor
2 dl tejszín
10 dkg pillecukor
10 dkg fehércsokoládé

A muffinformák belsejét vajjal kikenjük, a sütőt 180 celsius fokra (légkeverésnél 160 fokra) előmelegítjük. A csokoládét a vajjal megolvasztjuk, a pillét kis darabokra felvágjuk. A lisztet, a sütőport, a sót és a fahéjat elvegyítjük. A tojásokat a cukorral, a csokis vajjal és a tejszínnel elkeverjük. Beleforgatjuk a lisztes keveréket, végül belekeverjük a kis darabokra vágott pillecukrot. A masszát a kikent muffinformákba adagoljuk. Az előmelegített sütőben 25-30 percig sütjük. Amikor kihűlt, ízlés szerint díszítjük. (A tetejére például rakhatunk pillecukrokat, meg egyéb jóságokat. :) Jó étvágyat hozzá!)

Más:
Láttam az Alkonyatot. Be kell vallanom én ilyen jó filmet még életemben soha nem láttam. Annyira szép volt és romantikus, hogy úgy éreztem bármelyik percben elbőghetem magam. De tényleg. Én nem vagyok ilyen érzékeny. XD Annyira elvarázsolt, s a pasi annyira, de annyira menő benne, hogy ... Hát ezt szavakkal lehetetlenség leírni, ezt mindenkinek látnia kell.

Berendeltem
a karácsonyi ajándékomat. ^^ Egy Mai Hime trading figurát és egy Little Busters trading figurát. Irtó édesek.




Nincsenek megjegyzések: