Oldalak

2008. december 22., hétfő

Nosztalgia

Nosztalgikus hangulatom volt, ezért elkezdtem vissza olvasgatni Horo régi bejegyzéseit, egészen a kezdetektől. Érdekes volt, olyan, mintha egy ember életén mennék keresztül pár röpke bejegyzés láttán. Számomra annyira érdekes, hogy szerintem akár még könyvbe is kiadhatná. :) Lehet, hogy ehhez még az is hozzájárul, hogy most kezdtem el olvasni a Cathy könyvét, egyenlőre tetszik.
Nem is tudom, talán az én blogomnak is ilyennek kellene lennie, leírni életem minden apró részletét. Talán megpróbálom és pontosan lejegyzem majd a fontosabb dolgokat. Nem pedig csak arról fogok állandóan írkálni, hogy miket vettem, s miket akarok még venni. Új életet kell kezdenem és új irányba kell fordítanom a mostani sorsomat, mert ez, ahogy most élek nem mehet tovább. Érdekesebb életet kell élnem. Szebbet. Jobbat. Én csak ezt kívánom magamnak az új évre.
Mellesleg éppen az jutott eszembe, hogy már lassan egy éve annak, hogy elkezdtem Horo-val levelezni. Egy igazán érdekes barátság kezdete volt, amikor rendeltem tőle ezt meg azt. S részemről nagyon örülök neki. ^^ Remélem, hogy még sokáig olvashatom a leveleit...

Nincsenek megjegyzések: