Oldalak

2009. június 19., péntek

Zalaegerszegi kirándulás Dorkánál 2009 jún. 14 - 2009 jún. 17 -ig

2009. június 14.-e: A zalaegerszegi kirándulásom délután kettő órakor vette kezdetét a népligetnél. Ahol már egyből pánikba eshettem, miszerint nem fogok felférni a Zalaegerszegbe tartó buszra. De végül is sikerült és három és fél óra buszozás után ott voltam. S Dorka ott várt rám az Apukájával együtt. Zalaegerszegi kirándulásom első órájában már gondjaim voltak, majdnem elütött egy görkoris. :D Két darab béka mignon elfogyasztása után (nagyszerű ötlet, a Zserbóban ilyen kreatív dolgokat miért nem csinálnak?!), elindultunk Dorkáékhoz, átmeneti szállásomra. Nagy nyüzsi fogadott, megismertem a család apraját, nagyját. :D Már rögtön az első percekben rengeteg ajándékkal lettem elhalmozva (Jézusom, hogyan fogom ezt meghálálni?). Dorkától kaptam egy Angel Cat Sugar táskát, egy pulcsit, rengeteg ékszert, plüssöket (Cinnamoroll *__*), egyszóval elvoltam látva rendesen. :D Este pedig Moulin Rouge-t néztünk. :D

2009. június 15.-e: Fél kilenc tájékán ébredtünk a telefoncsörgésre, miután Dorka közölte velem, hogy tíz percen belül itt lesznek értünk a nagyijáék. Szóval holt kómásan felöltöztem, fogat mostam, felkeltem és lementünk (öten!) a kocsi elé. Aztán irány az interspar, oké. Itt is bajba keveredtem, miután a táskámban lévő tampon úgy döntött, hogy becsipog, szóval vittek el a biztonsági őrök. xD Oké, miután sikeresen megúsztam ezt a kis incidenst, átmentünk Dorka nagyijáékhoz és ebéd után onnan indultunk a balcsira. Weeee, a balcsi. Akárhányszor látom még mindig oda vagyok érte. :D Nem is kell nekem külföldre mennem ahhoz, hogy jól érezzem magamat. Szóval tök jól lebarnultam, az arcomon már nyoma sincs annak a fehérségnek, ami addig rajta volt. Szinte már egészségesnek tűnök. :D Láttunk a balcsin .... Ööö ... Hogy is hívják ezeket, "vízi gördeszkások"? :D De tök jól csinálták. Aztán pár óra pancsi után vissza a nagyihoz, megint ettünk (húsgombocók, Dorkanagyiféle omlett). Aztán elindultunk átmeneti szállásomra, ahol megint ettünk, pizzát, hogy kaphassunk fagyit desszertnek. :D Megismertem Dorka barátnőjét, Noncsy-t, aki szintén itt lesz nálunk egy hétig. S megnéztük a Titkok kulcsát, érdekes film, az biztos. :D

2009. június 16.-a: Kedd reggelire müzlit kaptam tejjel és csokis shaket tejszínhabbal. :D Aztán elindultunk Aranyos lápra. :D Eszméletlen, hogy milyen helyek vannak ott. Annyira elvoltam tőle ragadtatva, hogy haza sem akartam jönni. :D A rét, amin voltunk majdnem olyan volt, mint ahol Edward és Bella feküdt, egyedül a virágok hiányoztak róla. Viszont azok voltak a kis tóban, méghozzá vizililiomok. Gyönyörűen nézett ki minden. Aztán körülnéztünk a városban, megvettük a jegyeket az esti Terminátorra (hogy az mekkora egy ... lett). S kaptam Dorka nagyijától egy szívecskés gyűrűt, amin óra van, így elég csak az ujjamat nézegetnem, ha meg akarom tudni az időt és nem kell percenként előkapnom a mobilom, hasznos kütyü. :D Aztán vissza haza, Dorka csinált nekem egy Glommy Beart, esett az eső, tizenegyre értünk haza, de sikeresen ágyba kerültünk. :D

2009. június 17.-e: Délelőtt aludtunk és filmet néztünk (Vágta), aztán elindultunk a rengeteg cuccommal a vonathoz. T_T Négy órát utaztam a vonaton, ettem a spongyabobos csokimat és Dorkára gondoltam. ^^ Hát így ért véget az én csodás négy napom Zalaegerszegben, de nagyon jól éreztem magamat és ezúton is köszönök mindent Dorkának és a családjának! ^^

Nincsenek megjegyzések: