Oldalak

2009. szeptember 24., csütörtök

Torta >.<


Na, hát itthon vagyok. xD Már lassan egy hete. Hétfő reggel a buszon egyszer csak se kép, se hang lett hirtelen, ezért elindultam az ajtó felé és gyorsan le is szálltam, hogy friss levegőhöz jussak. Amikor leszálltam azzal a lendülettel ki is dobtam a rókát. Úgy döntöttem, hogy ezek után inkább hazamegyek lefeküdni. Este elmentem az orvoshoz, aki megállapította, hogy influenzás vagyok. Szóval most pihenek, és írogatok. Tanultam is, kész, mi? :D

Ja, és várom a csomagomat. Tegnap már kihozták, csak gondolom aludtam és nem hallottam semmit. A Mester kiadótól rendeltem sütis csomagot, csak 500 forint volt és tatyó készletet is adnak hozzá. :D Már ha adnak. Oké, hülye vagyok. xD

Amúgy rákattantam a sütizésre, meg a lolicuccokra és elhatároztam, hogy készítek egy tortás cutsew-t a lolis cuccaimhoz, no meg ahhoz a sütis szoknyához, amit majd novemberben készülök megrendelni. :D Szombaton lesz lolimeet is és megyek a nyuszis rucimmal együtt. ^^ Már ha meggyógyulok addigra....

Ja, s azt említettem már, hogy megyek Miyavi koncertre? IGEEEEN!!! Már nálam van a jegy, weeeeee~ Látni fogom Miyavi-t élőben, hihetetlen. >.<

Na, ennyit belőlem. Nézzétek meg Horo-val készített legújabb közös blogunkat: Sun-Day Morning

Nincsenek megjegyzések: