Oldalak

2010. március 1., hétfő

Amolyan semmilyen... Vagy milyen :D

Ma megnéztem a Whip it! című filmet, magyarul az a címe, hogy Hajrá Bliss!. Jó volt, görkorizásról, meg egy lányról szólt. Nekem tetszett, szeretem az ilyen filmeket. :)

Mostanában egyszerűen semmihez sincsen kedvem. :S Talán a Párom hiánya teszi... Sokkal jobban éreztem magam, amíg itthon volt és ha nem is láthattam legalább hallhattam a hangját, vagy mi. Mindenesetre elkezdtem szortírozni, kitakarítottam a szobám egy részét, ezzel nagyon jól elmegy az idő és addig sem nézem meg percenként az e-mailjeimet. :D

Lehet, hogy megvámoltatják a BodyLine csomagunkat. T.T Nem örülnék neki. Érdekes módon mindennap változik az ízlésem. Egyik nap még cuki, aranyos és rózsaszín akarok lenni, másnap pedig már feketébe öltöznék... Gondolom ez a hangulatváltozásaimmal függ össze. Sajnos le kell mondanom a rózsaszín seperate ruhácskáról, ami annyira tetszett, mert valószínűleg nem lenne jó rám. Lefogyni pedig huzamos határidőn nem fogok, ha így haladok. :S Viszont ennek örömére találtam egy fekete rucit, ami tetszik, kár, hogy ha nem találok munkát valószínűleg ezt sem fogom tudni megvenni. :S Na se baj, azért, jó, hogy vannak ötleteim. XD

Tanulnom kellene... Lehet, hogy megyek és megírok egy élelmiszer tételt. Vagy kettőt.

Már csak 13 nap és láthatom! (L)

Nincsenek megjegyzések: