Oldalak

2010. március 11., csütörtök

Anna House kívánságlista

Igen, mostanában újonnan kék mánia dúl. :D Ráadásul ez olyan Alice-os, igazán illene hozzám. *_*

Ha ezt rendelném meg pirosban, avagy kékben akkor vehetnék hozzá cuki hajpántot is és akkor tényleg, igazán cuki lennék. :D Viszont egy 25000-ben biztosan benne lesz... Ha nem többen... :S

Amikor elkezdtem érdeklődni a lolita divat után, a kezdetek kezdetén, az első bolt, ahol ruhát néztem ki az Anna House volt. Volt is egy közös rendelés, amiről viszont én sajnos lecsúsztam. De mivel kaptam ezt a rém édes malacperselyt, úgy gondoltam, hogy elkezdek bele pénzt gyűjtögetni egy saját Anna House ruhácskára. Ami szerintem tökéletes választás, mivel méretre is lehet varratni és így egészen biztosan rám fog jönni és nem kell majd amiatt paráznom, hogy esetleg kicsi lehet. Egyenlőre a fennt láthatóakat néztem ki, aztán majd még elválik, hogy s mint lesz.

Emellett kinéztem egy nagyon szép tavaszi cipőt lilában, amit április elején valószínűleg megfogok rendelni. Ugyan az nem loli, de már nagyon szeretném ha tavasz lenne. Szerintem egyenesen borzasztó, hogy március 11.-én még mindig esik a hó... T.T

Elhatároztam, hogy mivel az egyik barátnőmnek áprilisban lesz a szülinapja rendezek neki egy meglepetésbulit. Szerintem igazán kedves gondolat. XD S mivel világ életemben azt szerettem volna, hogy rendezzenek nekem meglepetésbulit, de természetesen senki nem rendezett, ezért inkább én rendezek valaki másnak. :D Miért? Mert mindig is ki szerettem volna próbálni, hogy milyen lehet, plusz örömöt szerzek vele másnak és ok arra, hogy felvehessem a piros, Alice-os szoknyámat és teapartizhassak. :D

Nincsenek megjegyzések: