Oldalak

2010. március 14., vasárnap

Body Line - újabb loli post!


Már megint kinéztem két ruhát a Body Line-on. S fel is raktam pár cuccomat a netre, hátha megveszi valaki őket. Munkát is kerestem múlt héten, de nem igazán találtam. Azaz még várom, hátha visszaírnak/hívnak. Az expresszen rengeteg szórólapozós/kérdőíves munka van, dehát a fele egészen biztosan kamu. Pölö az egyik visszaírt, hogy adjam meg az adataimat. De én nem küldöm el a címemet, meg a többi adatomat egy vadidegennek minden indoklás nélkül. Szóval ez részemről ennyiben maradt. Még van kettő, aki esetleg majd még visszaír. 

Viszont elgondolkodtam, hogy ha már Body Line ruhákra képes vagyok költeni és gyűjteni, akkor nyugodtan összegyűjthetném a pénzt egy Anna House-ra is. Hajaj, mi lesz velem. XD

Ja, még valami, eladom az epres yukatámat, mivel rám sajnos kicsi és nem hiszem, hogy a közeljövőben fogom tudni hordani. T.T Inkább veszek magamra valamit, ami nagyobb és hordani is tudom.

Nincsenek megjegyzések: