Oldalak

2010. március 19., péntek

DS-es cuccok *_*

Mostanában megint rákattantam a DS témára. :D Csak, hogy eggyel több dolog legyen, amire költeni kelljen. :D Az én konzolos történetem sokrétű. Mikor összejöttünk Párommal leginkább ő vezetett be ebbe a világba. Akkor egy ideig még Ragnarokoztam is. XD Aztán lett PS2-m, Xbox360-om, laptopom, DS-em. Nos, ezekből hosszabb távon csak a laptop és a DS nyerte el a tetszésemet. :D 

S most rákattantam a... DSi-re! Akarok egyet, de most. XD Így aztán még az is előfordulhat, hogy elfogom adni a sima DS-emet és veszek helyette némi ráfizetéssel egy DSi-t. Majd, jövőre, ha dolgozom és talán még pénzem is lesz. :D Előbb utóbb úgy is lefog menni az ára, mert most kijött a DSi XL is. XD

Ezenkívül még két játék amit most szeretnék rá az Alice in Wonderland, Style Boutique, Pokémon Heartgold, oh ez már három. XD

Nincsenek megjegyzések: