Oldalak

2010. március 5., péntek

Lolita nap ^^

A tegnapi napom nagyon lolis volt. ^^ Megkaptam a jubileumi képeslapomat, ami nagyon szép, igazán tetszik. :) (Este rakok fel róla képet a Jubileumi outfitemmel egyetemben. :) Ráadásul este elmehettem a postára átvenni a 2. Body Line-os csomagomat. ^^ Lejjebb írok róluk egy kis véleményezést, meg listát, mert az előzőekről sem írtam. :S

Viszont Apám letámadott, hogy ugyan minek ez nekem, mivel úgy sem fogok benne járni. Rávilágítottam, hogy tavasszal meg nyáron én igenis ebben akarok járni. Erre nagy szemekkel nézett, s közölte velem, hogy magyarországon belül ezt úgy sem tolerálják. Szabad ország nem? Abban járok, amiben jól esik. Nem értem miért nem tudnak megbékélni a gondolattal, hogy én szeretem ezeket a ruhákat. T.T

S elsőnek íme az IchiGo-s tatyóm! *_* Irtó aranyos és illik hozzám. Ráadásul a cipzárján egy ilyen kis epermintájú csengettyű is van, ami csillingelt a csomagban, amikor hazahoztam. :)

Az epres pénztárcám. :) Rettentő puha... *_*

Az alsószoknyám. Ez már nem annyira pufi, mint a másik, így ezt fogom többnyire hordani. Viszont a másik marad a fehér nyuszis outfitem hű társaként. :) Nagyon szépek a színei. Olyan, mint a szivárvány, s az apró masnik is igazán édesek rajta. Lehet, hogy egy alsószoknyánál semmi értelme azt nézni, hogy külalakra milyen, de azért mégis. :D 

Az Alice in Wonderland printes piros szoknyám. *___* Annyira szép, hogy öröm ránézni. Ezt húsvétra kapom a Páromtól, csak kibontottam megnézni, hogy jó e rám... XD A print nagyon tetszik rajta, a csipkéje gyönyörű és puha, minden annyira aranyos. Bár erősen gondolkodom, hogy a masniból inkább megpróbálkozom egy hajráf készítésével, de szerintem marad a szoknyán. Annyira cukiiii~

S végül a cipő! *_* Elneveztem Charlotte-nak. Annyira gyönyörű és pont jó a lábamra. Az igazat megvallva aggódtam, hogy nagy lesz, de pontosan passzol, akárcsak Hamupipőkére az üvegcipő. Bár csak húsvétra kapnám meg Anyutól, megengedte, hogy felvegyem a Jubileumi lolitalira. ^^ 


Nincsenek megjegyzések: