Oldalak

2010. március 10., szerda

Lolitali - Jubileumi találkozó :)

Vasárnap délután volt megtartva az első jubileumi Lolita meet. :) Nagyon nagyon jól éreztem magamat. :) Érdekes dolgok ezek. Elöszőr teljesen hidegen hagytak a lolita ruhák, de aztán megláttam egyet, ami felkeltette az érdeklődésemet. Beleszerettem, s habár ő nem lehetett az enyém, mégis elkezdtem rajongani ezekért a bájos ruhákért. Az első meetemre a Vivivel mentem el, még nem loliban, de aztán találkoztam Rennel, aki megvarrta nekem életem első outfitjét. :) Aztán pedig jöttek a Bodyline ruhák és most itt vagyok. :) Kicsit béna lett a kép, nem tudok pózolni, Anyu meg fényképezni, szóval nézzétek el nekem, az arcom pedig ezen a képen, hát izééé... :D Nagyon örülök, hogy végül is belevágtam, elmentem az első meetre, mert a lolitaság már nekem is az életem részévé vált és ha nem lenne, akkor valószínűleg hiányozna. Rengeteg kedves embert ismertem meg ezáltal, akik nagyon sokat segítettek és nagyon örülök, hogy már egy éve élvezhetem a társaságukat. :)

A találkozó a Gólemművek nevezetű figurás szerepjáték klubban zajlott le. Fél kettőkor találkoztunk a Wesselényi utcánál, az első ember, akivel találkoztam az Cchan volt. :) Aztán szép lassan befutottak a többiek is. Ezután elindultunk. Nagyon kellemes hely, s nagyon finom forró csokijuk van. :D Ezer éve szerettem volna már ilyen forró csokit inni és most végre sikerült kettőt is. :D S vettem színes kandiscukor pálcikát is, ami nagyon aranyos.

Az első program a mini Oscar-díj féle átadó volt, melynek során már hetekkel ezelőtt szavazni lehetett különféle kategóriákban, aztán a legtöbb szavazatot kapottak oklevélben részesültek. :) Nagyon meglepődtem, hogy engem is jelöltek egy kategóriában, nevezetes a "A legnagyobb átalakulás" részlegben. :) Szerintem megérdemelték azok, akik végül is oklevelet kaptak. :)

A második a bingó volt, amin nyertem egy irtó édes malacperselyt, aminek nagyon örültem mert úgy is szerettem volna még egy perselyt a brekucim mellé. Ebbe csakis a loliruhákra szánt összegeket fogom gyűjtögetni. :)

A harmadik az ajándékok kiosztása, amit Nana ismét ötletesen oldott meg. Neveket húzott és úgy osztotta ki az ajándékokat. :) Gigi az enyémet kapta és remélem, hogy örült neki. Aztán csodák csodája én megkaptam Gigi ajándékcsomagját. :D Aminek nagyon örültem, mert már régóta szerettem volna Gigi sütiékszerei közül legalább egyet, most pedig van öt darab. ^^ Emellé még kaptam egy epres arcpakolást és egy irtó édes Hello Kitty-s nesszeszert, meg egy fehér, virágos hajpántot. :) Eszméletlen aranyos az összes. Hamarosan mellékelek képeket Pupe-n. ^^

Szóval nagyon jól éreztem magam és mindenkinek nagyon szépen köszönök mindent. :) Sok boldog évet még nekünk~ ^.^

Nincsenek megjegyzések: