Oldalak

2010. március 21., vasárnap

Megint elment T.T

Nos, a Szerelmem megint elment Németországba. T.T Pedig itthon volt két hétig. T.T S most még jobban fog Hiányozni~

De jobban belegondolva nem veszem fel tragikusan a helyzetet, mert egy csomó tök jó dologgal felszereltem magam. Mivel a LIDL-ben le volt értékelve a Haribo gumicukor, ezért vettem egy csomaggal, azt eszegetem. :D Skellitől lenyúltam a Resident Evil első kötetét, s a Skurpulus Fondor-t is, legyen mit olvasgatnom az ágyban. Plusz elhoztam a Re-cycle-t is, ami a kedvenc ázsiai horrorfilmem. S itt van a gépemen Stephen King Az című filmje is, amit szintén meg kellene nézni, amíg míg világos van, mert sötétben már biztosan ijesztő. :D Lehet, hogy ezután félni fogok a bohocóktól, LOL. :D 

Holnap pedig megyek, ha minden jól megy, vagy kedden Rossmann-ba és ha minden jól megy, akkor veszek valami aranyosat az Essence új kollekciójából, a Cute as Hell-ből. :D Na igen, az Essence a kedvenc sminkmárkám, mert olcsó és egész jó cuccaik vannak. Kár, hogy nincsen túl sok cuccom tőlük, na de most majd belehúzok. :D Itt a tavasz~ Sokkal nagyobb kedvem lesz sminkelni magam, meg ilyesmi. :D 

Idén is kimaradok az Eisenstadt kirándulásból. T.T Sajnos nem tudom még, hogy hol leszek agusztusban, vagy itthon vagy németországban és nem akarok bizonytalankodni, hogy tudok e menni, vagy sem. Másrészt pedig kell a pénz másra. T.T Na nem baj, talán nyáron Hajdúszoboszlóra lejutok. :D

Már csak 6 (?) nap és láthatom! (L)

Nincsenek megjegyzések: