Oldalak

2010. március 28., vasárnap

Mini Mini Hinamatsuri :)

Na, írtam ide egy tök jó bejegyzést, erre elveszik. T.T Na de nem baj, újra kezdem. :D Szóval tegnap volt a Mini Hinamatsuri, ahova magunkkal kellett vinnünk egyik kedvenc plüss állatunkat. Azt hiszem nekem túl sok kedvencem van, így végül Pikachu mellett döntöttem, mivel a Pokémon miatt kezdtem el animéket nézni, így fedeztem fel japánt, és innen már egyenes utam volt a lolitához. :) Aminek nagyon örülök.

Reggel korán felkeltem, hajat mostam, az összes rucimat szépen kiterítettem az ágyra, hogy ha majd jön a Tündi tudjon választani. Elöszőr felvette a rózsaszín első szoknyámat a kék Alice-os blúzzal, aztán az epres yukatámat, s az epres yukata tetszett meg neki, így végül abba öltöztettük fel. :) Bár volt némi gond, amikor az ujjait bele akarta rakni a kabátjába, de megoldottuk. :D Amúgy nem tudom, hogy az övet kiknek találták ki, mert a Tündire sem tudtuk rárakni. Így végül öv nélkül vette fel, majd én is így hordom, amíg rám nem jön az öv. :D

Végig mentünk egészen a Gólemművekig. Az út alatt nem kevés, igencsak bunkó beszólást kaptunk, de találkoztunk egy kínai vagy japán csajjal is, aki azt mondta, hogy nice. :) Szóval szerencsésen megúsztuk az utat. Odafele menet találkoztunk Nona-val is, így együtt mentünk el a Gólemművekhez. :)

A tali ismét nagyon jó volt, Nana tök jó programokat talált ki, láttunk élőben Milky-chan-t, Usakumya-t, Mery Sweet Castle-t. Ittunk forrócsokit (narancsos-fahéjast, epreset), nyalogattunk kandiscukrot, beszélgettünk, egyszóval nagyon jó nap volt. :) A filmvetítésen már nem tudtunk ott maradni, mert nagyon sokára értünk volna haza (Tündinek még ide kellett jönnie a cuccaiért is), de majd megnézzük együtt itthon máskor. :)

Ismét a kottás JSK-ban voltam, de legközelebb már valószínűleg az epres yukatámba megyek, vagy pedig az Alice-os szoknyámba. :)

Kicsit fáradtak voltunk, de szerencsésen haza értünk és nagyon nagyon jó nap volt. :)

Már csak 6 nap és láthatom! (L)

Ophelia :) - Nona BJD-je :)

Pikachu és Maci :)

Színes kandiscukor, olyan szépek :)

Forró csoki, nyammi~

Én és Tündi Lolimeet után :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A kandiscukit én is kipórbáltam, nagyon finom volt:) És most kipróbáltam az epres forró csokijukat is... szerintem drága 300 ft-ért, de azért nem volt rossz.

a53 írta...

nagyon jól néztetek ki! és az a sok-sok finom dolog... ^^