Oldalak

2010. április 30., péntek

Ballagás

Ma van a ballagás. Hihetetlen, de eltelt három év. Most már csak a vizsgáim vannak hátra és ha minden jól megy június végén már a kezemben tarthatom a papírt, ami igazolja, hogy cukrász vagyok. Bár nem tudom, hogy örüljek e ennek. :D Közben elkezdek németül tanulni és ha minden jól megy már akár agusztusban vagy szeptemberben németországban fogok cukrászkodni, igazi álomgázsim lesz, meg egy szép lakásom... Szép álmok, nemdebár? :D 

Tegnap volt az utolsó napom a Zserbóban. Nem mondhatnám, hogy nagyon szomorú vagyok, hogy ott kell hagynom. Azt hiszem három év bőven elég volt belőle. :D Talán a társaságot sajnálom egy kicsit. Voltak azért szép napjaim is ott. :D

A ballagáson csupa feketében leszünk. :D Eléggé sajnálom, hogy végül nem fehér cukrászkabátunk lett, mert a fehéret sokkal jobban szeretem és azt talán még használni is tudtam volna valamire. Így kétszer felvettem, de legalább szép emlék lesz. :D Arra gondoltam, hogy a hajamba biggyesztem a rózsaszín sütis masnikat is, amiket Gigi-től kaptam a Jubileumi lolitalin. :) Csak, hogy ne legyek annyira... egyhangú. :D Talán majd csinálok fényképet.

Még a múlt héten történt, hogy egyik nap tök büszke voltam magamra, hogy kövi hónapra még megvan a teljes ösztöndíjam, senkitől nem kértem kölcsön, nem költöttem el előre... Erre elolvastam Nana blogját és megláttam azt a Baby ruhát... Nos, jövőhéten próbálom fel és ha jó lesz rám, akkor ezennel el van költve az ösztöndíjam. :D El kell mennem munkát keresni. :S

Nincsenek megjegyzések: