Oldalak

2010. április 18., vasárnap

Három nap ^^

Mivel nincsen jobb dolgom (oké, lenne, de ahhoz most túl fáradt vagyok és... T.T), gondoltam írok a tegnapi meg a mai napomról. :) 

Pénteken itthon maradhattam, mert kivettem a szabadnapomat. Reggel tízkor szép kényelmesen felkeltem, megsütöttem a meggyes-gumicukros muffinjaimat és elindultam a megbeszélt találka helyére. Kisebb kavarodások után megérkeztünk Nekohiméhez, akinek utólag is Boldog Születésnapot kívánok. :) Nagyon jól éreztük magunkat, beszélgettünk, zenét hallgattunk, aki akart táncolt, Joshua-t (zombicotta) ettünk, csokis muffint, meg mindenféle finomságot. Nagyon szépen köszönöm, hogy meghívtál, örültem, hogy veletek lehettem. :)

Pénteken, azaz már szombaton fél egykor megérkezett a Szerelmem. XD Én meg aludtam reggel 5:50-ig, amikor is már nem bírtam visszaaludni, mert aggódtam, hogy elkések a zserbós gyakorlásról. Mint kiderült csak nyolcra kellett volna menni én meg odavitettem magam a Párommal fél nyolcra. XD Na nem baj, sikeresen bejutottam, megsütöttem a sajtos masnimat, ami egész jó lett, aztán pedig villámgyorsan felöltöztem loliba és elindultam a fehérvári útra, ahol már várt rám a Tündi. :) Ő is átöltözött gyorsan, így 10 perces késéssel oda értünk a Klinikákhoz. :) Aztán elindultunk a Füvészkertbe, ahol megvettük a belépőt (szép, Sakura-s képeslapot kaptunk) és besétáltunk. :) Elkezdtük a Sakura táncot tanulni, szép kis tömeg gyűlt össze körülöttünk és mindenki minket fotózott. :D Végül sikerült felvenni, szép fényképek készültek. Nagyon jól éreztem magam. :) Ezek után jött a Feri, átöltöztem, mert már nagyon fájt a lábam (szerintem venni fogok valamilyen talpbetétet), s elmentünk a Lurdy-ba gyros-t enni meg Titánok harcát nézni. Nem lett annyira jó film, mint vártam. :S Aztán hazamentünk és én bedőltem az ágyba és elaludtam. XD Hát még mit fogok érezni jövőhéten, amikor mindkét nap loliban és lolicipőben leszek. :D Bár inkább a cipőrésze kínos... tényleg vennem kellene valamit. :S

Ma pedig reggel felébredtem, chipset ettem és IM-et olvastam. XD Aztán hazajöttem és elmentem a kedvezményes cipő és ruha vásárra, ahol nem volt semmi említésre méltó, de láttam epres meg cseresznyés harisnyát. :3 Aztán vettem egy könyvet, ami arról szól, hogyan készítsünk amigurumit. :D S itthon ettem madártejet. :D

Teszek fel fényképeket, tök jók lettek. :) 

S már csak 5 nap és láthatom! (L) S tanulnom kellene... :S


Nincsenek megjegyzések: