Oldalak

2010. április 5., hétfő

Húsvét

Boldog Húsvéti ünnepeket kívánok Mindenkinek! ^^ (Igen, a tojásokat én festettem. XD)

Nektek milyen volt a húsvétotok? Nekem egészen jól telt. :) Pénteken hazajött a Párom, szóval két napig Együtt ünnepeltünk, meg ilyesmi, aztán vasárnap átjöttünk hozzám. Megkaptam a gyönyörűséges Alice-os BodyLine szoknyámat, ami tényleg nagyon-nagyon jól áll. :) Ezenkívül kaptam egy Vissza Japánba c. könyvet és egy Maneki Neko-s perselyt, amit betettem a malackám és a brekucim közé. Tök jó, most már van három perselyem, talán valóban el kellene kezdenem pénzt gyűjteni, mert ez egészen biztosan jelent valamit. :D Megajándékoztam magam egy Cute as Hell világoslila körömlakkal, a Szerelmemnek pedig egy Happy Box-os denevért és Star Trek DVD-t adtam ajándékba. :) Anyunak annyira megtetszett a denevér, hogy ide hazára is akar egyet magának. :D Sebaj, holnap úgy is megyek a Happy Box-ba (kettőbe is XD) egyéb okok miatt, de psszt, barátnőmnek lesz szülinapi meglepi. :D Plusz vennem kell gyurmát, ezt meg azt, amazt, mert van egy csomó tervem, csak éppenséggel pénzem nincs hozzá. :D 

S ezen a héten tervezem, hogy mindenképpen ellátogatok a SugarShop-ba is! ^^ Már ezer éve látni szeretném és most egy csomóan írták, hogy mennyire tök jó, kíváncsi lettem. :D

Holnap be kell mennem a fránya Zserbóba. T.T A manóba is, még ülhetnék itthon egy napot vagy sétálgathatnék, vásárolgathatnék, erre behívnak. T.T Azért jó volt. :D Egyik reggel hallom, hogy minden tanulót beírtak péntekre. Délután megyek oda a főnökhöz, mondom neki, hogy én nem tudok pénteken bejönni, mert elutazom. Erre: - Rendben, akkor majd kedden ledolgozod. O_O - Ugye tetszik tudni, hogy pénteken már szünetem van? - Persze, majd kapsz szabadnapot. :D Hejj, de jó nekem. XD

Trálálá, már csak 4 nap és láthatom! (L)

Képek a kövi posztban. :D

Nincsenek megjegyzések: