Oldalak

2010. április 5., hétfő

Lolita kívánságlista

Mivel mindenki írt egy kívánságlistát, hogy milyen ruhákat szeretne úgy gondoltam én sem maradhatok ki a jóból. :D Szóval íme az én kívánságlistám, habár nem olyan tematika szerint, ami normális lenne, mert én semmit sem csinálok normálisan - általában. :D S inkább olyan vagyok, hogy meglátni és megszeretni, ezért csak pár olyan darab van, amit általánosan szeretnék. :) De azért azokat leírom ide képekkel együtt. ^^

Valójában csak hét ilyenem van egyenlőre. :) Természetesen nem ártana még hozzájuk egy Milky-chan fehérben vagy feketében. :D De inkább kiegészítőket szeretnék. Sok-sok csipkés zoknit, cutsew-t, blúzokat, stb.

Ja, és persze az örök szerelmem, ami még az elején tetszett nagyon, az Alice and the Pirates-es ruhák (a vámpíros babydoll fazon pirosban és a kalózos rózsaszínben). :) Valószínűbb mondjuk, hogy előbb lesz egy Baby ruhám, mint egy Angelic Pretty-m, de álmodozni szabad, nem? :D Még a Baby-től a csipkerózsikás szoknya tetszik nagyon. :) 

Egyszóval ezek nagyon elrugaszkodott képzelgések, kivéve talán a BodyLine ruhákat, egyenlőre legalábbis. :D De hamarosan elkezdek dolgozni és akkor talán ezekre is félre tudok rakni, weeee~

Angelic Pretty - Sugary Carnival - weee, hintalovakat mindenkinek! *_* Miért vagyok én annyira oda a hintalovakért? XD

Ehhez megint csak fogyni kellene. T_T De akkor is eszméletlen édes! ^^

Rózsaszínben *_* A hozzáillő táskával Együtt. (L) Már nagyon bánom, hogy akkoriban nem vettem meg, pedig nagyon nézegettem, csak még nem voltam tisztában azzal, hogy mit is szeretnék pontosan. :D De ha már itt tartunk, végül is nem számít milyen színű, csak egy ilyen cukorkás szoknyát. Ha esetleg véletlenül valaki meg akarna válni tőle, akkor szíves örömest állok rendelkezésére. :D

Dear Celine - annyira szééép. *_* Egyszerűen imádom a világos sárga színt. :) Tudom, hogy a ruhák közt semmiféle összefüggés nincsen. XD Mármint színügyileg. :D De inkább a sweet felé húz a szívem, na ezt legalább tudjuk. :D

Anna House sütis ruha. :) Nagyon tetszik és ez nem is annyira drága, szóval talán még az enyém is lehet valamikor. :) Csak előbb le kellene fogyni. XD Az ünnepek alatt még fel is szedtem szerintem pár kilót, szóval most fogyókúra, keményen. :D

Szintén Angelic Pretty - viszont ennek nem tudom a nevét, ha valaki tudja, kérem írja meg, mert nekem nagyon tetszik. ^^

Angelic Pretty - Powder Rose (? őszintén szólva mindig keverem a ruhákat, javítsatok ki, ha tévednék), ebben a színben. :) Talán ruhában is jó lenne, de azt hiszem a szoknya tetszik. :) Az egyetlen rózsás szoknya, ami tetszik. :)

Nincsenek megjegyzések: