Oldalak

2010. április 11., vasárnap

Szent Cukor! Pénteken a lolimennyországban jártam... :D






Szóval pénteken, suli után felkerekedtünk, hogy elmenjünk a SugarShop-ba! Előtte még tettünk egy kis kitérőt a Fővám téri nagy piacra, ettünk a Burger King-ben, aztán pedig elindultunk a cukrászdába. Már lassan két éve el szerettem volna menni, de valahogy még csak most jutottam el idáig. Azt tudtam, hogy a Paulay Ede utcában van, csak azt nem, hogy hanyas számban, így végig jártuk elöszőr az egyik oldalát, aztán a másikon megtaláltuk. :D Megfelelően nagy fehér épület, színes betűkkel kirakva a SugarShop! felirat és nyalókafogantyús ajtó várt minket. :) Amint beléptünk tényleg a mennyországban éreztem magam. Az egyik részen meglehetősen nagy ajándéktárgy osztály, amin rengeteg édes kütyü van. Az áraktól kicsit megijedtem ugyan. XD De volt ott hamburgertelefon, macis esernyő, sütis tükör, Cute as Hell fürdőkollekció, egy egész falat betöltő Jelly Belly tartály (a Jelly Belly mindenféle ízben van, pl. almás fahéjas, vattacukros, jövőhéten visszamegyek és már csak azért is veszek 10 dkg-t XD), külön Hello Kitty és M&M-s osztály csak fanatikusoknak. :D Csomó fajta gumicukor, csokidrazsé, egyszóval minden, ami az elhízáshoz szükségeltetik. :D

Ezután áttértünk a cukrászati részlegre. Ami aranyos, tele van irtó jól kinéző süteménnyel, deeeee.... Abban csalódtam, hogy csak két fajta ízű muffin-t árulnak, lekvárosat és csokisat csokidarabkákkal. A tojáshab a tetejükön is egyezik, viszont változatosan szórják és egy csomó édes dolgot biggyesztenek rájuk (példának okáért mi ilyeneket ettünk, de majd lesznek fényképek: zebrás, zsiráfos, meg egy fiúsat :D, amit aztán elrakhatsz és átélheted ugyanazt az élményt itthon is, különben a muffin finom volt, olyannyira, hogy vmelyik nap én is készítek lekvárosat :D). Aztán van egy csomó süti, persze nem tudtuk megkóstolni mindet az áruk miatt, pedig megtettük volna szívesen. :D De vittem a Szerelmemnek egy Szuper Royal-t, ami egy sima csokitorta felturbózva némi színes marcipánnal a belsejében és a tetején, ötletes. :) Viszont majd visszamegyek végigkóstolni az összes egyéb sütit is. :D Majd... egyszer. XD 

Viszont most egy darabig nem lesz pénzem rá, pedig Anyunak akartam hozni szülinapjára, de már megkapta tőlem az ajándékát. :D Most jó otakuhoz méltóan gyűjtögetek az AnimeCon-ra és minden fillért félre rakok. Aztán ha nem találok semmit, akkor félrerakom loliruhára, de inkább több pénzzel menjek, mint kevesebbel. :D

A WC-ről nem is írtam. Oké, egy cukrászdában nyilván nem a WC-t, meg a berendezést kell kiemelni (pláne ha cukrásznak tanul az ember), de engem ez a része fogott meg igazán. :D A női WC-ben rózsaszín ülőkék vannak és egy vidámpark van a falra és a padlóra festve, rettenetesen édes. :D A székek ilyen spirálos cukorkásak, s kiömlött fagyi itallap tartók vannak. :D Irtó cuki~ De beszéljenek helyettem a képek. :D

1 megjegyzés:

Nekohime (Princess Ravenwhite) írta...

Hát igen a Shugar Shop zseniális. ^^
Az a karamellás sajttorta isteni volt, amit ettem Looékkal. ^^