Oldalak

2010. április 25., vasárnap

Vác meg egyebek :)

2010. Április 24.-e: 

A tervünk az volt pontosan, hogy hajóval elmegyünk Vácra és meglátogatjuk a Desszert Szalon-t (amit mellesleg meglátogatok még egyszer, amint jobban leszek egy cukrászati kirándulás keretében XD). Reggel fél hétkor keltünk, nyolcra nagy nehezen eljutottunk a határ útra, ahol már várt ránk Shizuka, aki megjegyezném villámgyorsan átöltözött a kocsiban hátul. XD Pár perces késéssel oda is értünk a megbeszélt helyre, a hajókhoz. :) Gigitől megkaptuk a sütiékszerünket (köszönöm szépen Gigi! ^^), amit egyből fel is tűztem a ruhámra és majd mindjárt megy pupéra. :) Én kettőt kaptam, mert nem tudtam eldönteni, hogy melyik legyen és kitűzőként kértem. :) Egy Tápióka Mauí-t, ami végül nem volt a cukrászdában meg egy Bed of roses-t, ami szintén nem volt a cukrászdában. T.T Szóval 9 óra 5 perckor elindult a hajó, ahol lehetett teázni és bennt kellemesen meleg volt. Fennt is ültünk egy kicsit, ahol ki lehetett látni, de én meg vagyok fázva, ezért inkább lennt maradtam. T.T Két óra hajókázás után meg is érkeztünk. :) 

Várost néztünk, egy néni aki pesti volt ugyan, de gyorsan el is mondta a főbb látványosságokat. Aztán meg szerettük volna hallgatni a harangjátékot, de kiderült, hogy csak május 1-től mükődik újra. T.T Éppen ezért májusban fogok visszanézni. :D Jót fog tenni egy kis kirándulás a tanulás mellett. XD Várostnéztünk még kicsit, aztán beültünk a Desszert Szalonba sütizni. :) Irtó finom sütik voltak, a Cream Brulé ízlett nagyon, a másiknak érdekes íze volt, amit ettem, ami tetszett még az a Hook kapitány volt. S a macaroon-ba bele vagyok zúgva. *_* Kb. elsős korom óta szeretnék macaroon-t enni, de eddig sosem sikerült, most viszont megkósoltam és nagyon finom volt. *_*

Mi előbb eljöttünk, mert értünk jött a Párom, meg kicsit rosszul is éreztem már magamat, de a többiek is busszal jöttek nem sokkal utánunk haza. :) Viszont nagyon jól éreztem magamat! ^^

S a képeket visszanézve azon gondolkodtam, hogy tényleg nagyon szeretem ezt a ruhámat, de enyhén ducibbnak látszom benne. XD Szóval most visszaveszek ennek a hordásából és inkább az Alice-os szoknyámba, meg a nyuszis blúzomba fogok rohangálni, ami talán nem sokára megérkezik, amint megrendeljük. :D Már úgy várom. *_*

2010. Április 25.-e:

Ma délelőtt ismét elment a Szerelmem, aztán hazajöttem összekészülődtem és elindultam a conra. Napközben sajnos minden barátom lemondta, mert közbe jött nekik ez meg az. T.T Szóval végül is egyedül vágtam neki, de nem tudom... Vagy évről évre rosszabb a con, vagy pedig én vagyok évről évre öregebb (na, ez könnyen előfordulhat XD). De az is lehet, hogy csak az játszott közre, hogy beteg vagyok, nem voltak ott a többiek. Vagy tényleg romlik a con színvonala. Csak verseny verseny hátán, aki pedig nem versenyzik, annak semmi épkézláb program. :S Én néha szoktam obento versenyre jelentkezni, de az most szombaton volt. T.T

Végül is nem gond, az évi mangaadagomat beszereztem, megvettem a Lovely Complex 2. kötetét, a Nana 6. kötetét, és a Tarot Café 7-et, de azt csak azért, mert arra volt levásárolható kupon, s ha már megvan mind a 6 kötet, gondoltam akkor már elolvasom végig. :) Végül vettem a Szerelmemnek egy Warcraft kötetet is. :) Máriós plüssgombát akartam, ami volt tavaly és nem vettem, és idén nem volt. T.T Na, majd egyszer. :D

Szóval most gondolkodom, ami a lolicuccaimat illeti, most már meg kell gondolnom, hogy mit veszek. :)

Nincsenek megjegyzések: