Oldalak

2010. május 14., péntek

Banános bundáskenyér

Mivel remélhetőleg hamarosan cukrász leszek... De inkább nem kiabálom el. XD Szóval mivel cuki is leszek meg loli is vagyok most már mindent édesben gondolok ki. :D Így amikor ma reggel megkért a Párom, hogy készítsek valami reggelit (ő nem mondta, hogy mit :D) villámgyorsan felkerestem a google-t és megkerestem a Banános bundáskenyér receptjét, amit már ezer éve ki akartam próbálni. S tök jó! :D Megfelelően laktató és finom. 

Szóval leírom a receptet, bár nem valami nagy dolog. Ha valaki egy ideális lolis (bár nem éppen fogyós) reggelire vágyik, akkor íme:

Hozzávalók: 1 tojás, 1 banán, 1 csomag vanílliás cukor, 2 csepp vaníllia aroma, 1 löttyintésnyi tej, esetleg egy kis kókuszreszelék

A banánt villával összepépesítjük, hozzáadjuk a tojást, a vaníllia aromát, a tejet, a vanílliás cukrot, szóval az egészet jó habosra keverjük. Vékony szeletekre vágott vagy toast kenyeret beleforgatunk és bő olajban kisütjük. Egy ilyen adagból 5 szelet kenyérre való jött ki nekem. :)

Tálalhatjuk tejszínhabbal, lekvárral, nutellával, mindennel tök jó. :D

Jó étvágyat! ^^

Nincsenek megjegyzések: