Oldalak

2010. május 17., hétfő

Disneyland-be szeretnék menni *_*


Amikor előadtam az ötletemet a Zserbóban, hogy én Disneyland-be akarok nászútra menni érdekes módon mindenki kiröhögött. :P Pedig szerintem ez egy egyáltalán nem rossz ötlet. A múltkor nézegettem a szállodákat Disneyland területén és nagyon jó dolgok vannak. *_* Be lehet költözni Hamupipőke kastélyába, de azt hiszem ott nagyon drága egy szoba, jó lenne nekem valami kevésbé nagyobb is... ^^"

S ma Kammie fényképeit nézegettem a blogján, s arra jutottam, hogy Kammie nagyon szerencsés. Hiszen feltételezhetően ott lakik Disneyland mellett. :D Vagy lehet, hogy én néztem félre valamit, de akkor is szerencsés. S van Susi-s tatyója, ami imádnivaló, Fuzzy-ról, a kutyájáról meg már ne is beszéljünk. :D

Na, szóval egyszer eljutok Disneyland-be... Elvégre még mindig közelebb van, mint Japán. :D Ennek örömére elkezdtem letölteni a Susi és Tekergőt, remélem, hogy még ma lejön. *_*

Nincsenek megjegyzések: