Oldalak

2010. május 2., vasárnap

Itthon... O_O

Ma délelőtt hazajöttem, mert a Szerelmem megint elment németországba. T-T Hát, egyenlőre élvezem az itthoni létet. :D Meg azt, hogy nem kell bemenni dolgozni, csak tanulni kell... Bár az nem megy úgy, ahogyan kellene. :D Eléggé lusta vagyok úgy tűnik, ha tanulásról van szó. XD Viszont csináltam ilyen kis tanulókártyákat gazdaságtanból. Egész jó ötlet. Ezek után csak előkapom őket, kis helyen is elférnek, és tanulom. :D De izgi. XD

Ma van Anyák napja és vettem Anyunak egy jó nagy adag Somlói Galuskát. :D Tudom, ahelyett, hogy készítettem volna neki. XD Szóval most azt eszegetem, este megnézzük Apuval A vasembert, aztán tanulok. Szép fokozatosan. Elöszőr az élelmiszerre vetettem rá magam, mert azt annyira nem tudom, a gazdaságtantól egyenesen rettegek, a cukrászat annyira nem izgat, azt csak átnézem majd, angolból pedig szavakat kell ismételnem. :D Végül is nem sok, két hét alatt simán megvan. XD Aztán már csak a szóbeli tételeket kell kívülről megtanulnom. Kedden megyünk gyakorolni a Zserbóba a vizsgára... Csak menni fog... Minimum egy kettesre. :D Fő az önbizalom. Ganbatte Ichi-chan~

Különben hétvégén végig vittem a Puppet Show című nyomozgatós játékot. :D Egész jó detektív lenne belőlem. Bár elég idegesítően lett vége, megszökött a főgonosz, de állítólag lesz folytatása, legalábbis úgy fejezték be. Most rákaptam az ilyen játékokra. :D Ezenkívül éppen most próbálom ki a 2. netes játékot a mai nap, az előző, a Flyff nem tetszett, most leszedtem a Luna Online-t, remélhetőleg jó lesz. :D

S kaptam a ballagásomra pénzt... *_* Egész sokat. Meg is lepődtem rendesen. Aztán még a Páromtól is kaptam a Baby ruhámra. *_* Szóval most már ha lehet semmi sem akadályoz meg abban, hogy megvehessem a ruhámat, már csak reménykedem, hogy jó legyen rám... Hajaj, lehet, hogy lesz Baby ruhám és annyira szép és rózsaszín és cuki. *_* Gyönyörű~

2 megjegyzés:

a53 írta...

én is ezeket a "csodás" képleteket tanulom:D
holnap majd válaszolok emailre, de hónap végén fogunk valszeg rendelni BL-től és csak 2 db szoknyát, úgyhogy belefér az inged:)

Unknown írta...

Weeee, de jó. *_* Nagyon szépen köszönöm! ^^
Hát igen, a számolással hadilábon állok... :S