Oldalak

2010. május 29., szombat

Mindenféle

Ahogy közelednek a vizsgák úgy még jobban nincs kedvem tanulni. T.T Pénteken már gyakorolni sem gyakoroltunk, mert csütörtökön már kikészültem, meg amúgy is, pénteken nagy volt a felhajtás, ugyanis valami kerti hepajt rendeztek mindenféle kajával. Bár én nem maradtam ott megkóstolni... T.T Ugyanis mentem onnan tovább (miután megcsináltuk a díszmunkánkhoz a tortát, hogy azért már azzal se legyen gond, benéztem a hűtőbe és mivel eperpaszta nem volt, narancosssal ízesítettem a vajkrémemet :D), találkozni Miku-val, akivel elmentünk a SugarShop-ba (egyre jobban szeretem azt a helyet) és én ettem egy Lila akác köz szeletet. *_* Citrom, levendula és fehér csokis krém, a tetején csillogó, lila zselé... Kakkoi~~~ S még finom is volt, amit a muffinról és a Somlói Galuskáról nem mondhatok el. Ezért nem szabad olyan dolgokat enni új helyeken, amiket máshol már ettél. De a Lila akác köz nagyon jó, szeretem. *_*

S aztaaaa, még csak kilenc óra van, eszméletlen, hogy mostanában milyen korán kidob az ágy. XD Úgy volt, hogy ma megyünk a Maciparkba, de mivel lóg az eső lába (azaz hát nem tudom, de ijesztő idő van odakinnt), ezért inkább majd moziba megyünk és megnézzük a Szex és New York 2-t. Hihetetlen, de a Páromnak tetszett az első része. Ezért megnézi velem a kettőt is. :D Amúgy furi, mert én azt hittem, hogy totálisan távol állok ettől az egész Szex és New York filmtől, de most tök jó, rajongó lettem~

Amúgy nem tudom, hogy mit csináljak a Body Line rendeléssel, most, hogy felemelték az egész szoknyám árát a csillagos égig, úgy döntöttem, hogy a pónis JSK-t fogom megrendelni. :D

Nincsenek megjegyzések: